Чому діти легко засвоюють мову?

Дослідники з Великої Британії та США вперше провели експеримент для виявлення зв’язку між будовою мозку та засвоєнням мови в ранньому дитинстві. Учені з’ясували, чому діти до чотирьох років легко засвоюють іноземну мову.

Учені з Королівського коледжу Лондона та Браунського університету (США) провели дослідження, спрямоване на вивчення особливостей роботи мозку людини в ранньому дитячому віці. Його результати показали, що у віці до чотирьох років мозок є найбільш відкритим до зовнішніх впливів.

У публікації в авторитетному виданні «Журнал з неврології» (The Journal of Neuroscience) вчені пояснюють, чому діти добре засвоюють іноземні мови.

У рамках експерименту було досліджено 108 дітей з нормальними розумовими здібностями у віці від 1 до 6 років. Учені використовували метод сканування мозку для того, щоб порівняти рівень мієліну — речовини, яка утворює оболонку навколо нервового волокна у мозку.

Дослідники з’ясували, що розподіл мієліну стає фіксованим після досягнення чотирічного віку. У ранньому дитинстві мозок є еластичнішим, тому будь-яким вплив оточуючого середовища на дитину виявляється сильнішим. Такий висновок пояснює, чому діти, які перебувають у двомовному середовищі у віці до чотирьох років, потім можуть вільно розмовляти цими мовами.

«Ця робота є важливою, тому що вона вперше досліджує зв'язки між будовою мозку та мовою в ранньому дитинстві, а також показує, як ці зв'язки змінюються з віком», — переконаний доктор Шон Деоні з Браунського університету.

Коментуючи дослідження, професор Дороті Бішоп з відділу експериментальної нейропсихології Оксфордського університету заявила, що дослідження поглибило знання про ранній розвиток зв'язків у ділянках мозку, важливих для когнітивних функцій.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230507

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді