Опубліковано Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014», в яких МОН визначило терміни проведення відбіркових турів та перелік конкурсних випробувань для учасників конкурсу.
Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало Лист «Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014» від 09.10.2013 № 1/9-705.
Як повідомляє МОН, всеукраїнський конкурс «Учитель року — 2014» проводиться у три тури:
- I — районний (міський) — жовтень-листопад 2013 року;
- II — республіканський — в Автономній Республіці Крим, обласний та міський — в Києві та Севастополі — грудень 2013-січень 2014;
- III — заключний, проводиться поетапно у 2014 році: відбірковий у лютому, а фінальний — у березні.
Міністерство підтримує традицію проведення третього (заключного) туру Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року» в містах районного та обласного підпорядкування для визначення переможців у номінаціях «Директор школи», «Початкові класи», «Світова література», «Географія» та «Трудове навчання».
Водночас відомтсво підготувало низку нововведень. На учасників заключного етапу конкурсу «Учитель року — 2014» чекають нові конкурсні випробування «Інтернет-ресурс», «Презентація досвіду» та «Самопрезентація».
Ознайомтеся з документом докладніше.
Визначаємо три основні групи компетентностей, які визначають ефективність педагога. Диференціюємо поняття «компетентність» і «компетенція». З'ясовуємо, які вміння для реалізації компетентностей важливі
Під час прийняття на роботу та періодично працівники закладу освіти зобов’язані проходити інструктажі з питань охорони праці. Які види інструктажів існують, хто їх проводить з працівниками та за яких умов — далі у статті
Яким має бути куточок охорони праці в закладі освіти? Про його призначення, зміст та вимоги до оформлення — далі у статті
Розглянемо в таблиці обов’язки директора закладу загальної середньої освіти з охорони праці й безпеки життєдіяльності
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме