У МОН визначили, як проводитимуть конкурс «Учитель року — 2014»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Опубліковано Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014», в яких МОН визначило терміни проведення відбіркових турів та перелік конкурсних випробувань для учасників конкурсу.

Міністерство освіти і науки України (МОН) опублікувало Лист «Методичні рекомендації з організації та проведення всеукраїнського конкурсу «Учитель року — 2014» від 09.10.2013 № 1/9-705.

Як повідомляє МОН, всеукраїнський конкурс «Учитель року — 2014» проводиться у три тури:

  • I — районний (міський) — жовтень-листопад 2013 року;
  • II — республіканський — в Автономній Республіці Крим, обласний та міський — в Києві та Севастополі — грудень 2013-січень 2014;
  • III — заключний, проводиться поетапно у 2014 році: відбірковий у лютому, а фінальний — у березні.

Міністерство підтримує традицію проведення третього (заключного) туру Всеукраїнського Конкурсу «Учитель року» в містах районного та обласного підпорядкування для визначення переможців у номінаціях «Директор школи», «Початкові класи», «Світова література», «Географія» та «Трудове навчання».

Водночас відомтсво підготувало низку нововведень. На учасників заключного етапу конкурсу «Учитель року — 2014» чекають нові конкурсні випробування «Інтернет-ресурс», «Презентація досвіду» та «Самопрезентація».

Ознайомтеся з документом докладніше.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282475

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
64

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110438

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді