У Київському національному лінгвістичному університеті відбувся Всеукраїнський форум вчителів іноземних мов «Якість освіти: унікальна роль мови» під головуванням заступника міністра освіти і науки Бориса Жебровського.
Під час пленарного засідання виступили ректор Київського національного лінгвістичного університету Роман Васько; директор Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Олександр Удод; завідувач лабораторії навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України Валерій Редько; доктор педагогічних наук, професор Софія Ніколаєва; директор Британської Ради в Україні Мартін Даул; заступник директора Гете-Інституту в Україні Петра Кьоппер-Маєр, аташе Посольства Французької Республіки в Україні Вірджінія Вільшанж; добровольці Корпусу Миру США в Україні. У форумі також взяли участь головний редактор журналу «Заступник директора школи» Вікторія Мусійченко та редактор-експерт Ірина Довгаль.
На форумі, зокрема, обговорювали теми ролі іноземної мови у забезпеченні якісної освіти, мовної освіти в багатокультурному суспільстві, методології, проблем та перспектив другої іноземної мови, міжнародної співпраці як важливого фактора реформування іншомовної освіти.
У межах форуму відбувся круглий стіл «Особливості навчально-методичного забезпечення з іноземних мов учнів загальноосвітніх навчальних закладів», у якому взяли участь автори підручників з іноземних мов, представники Інституту педагогіки НАПН України та інші.
Учасники форуму отримали відповіді на запитання щодо створення навчально-методичних комплектів; використання ІКТ як на уроках, так і під час підготовки та перепідготовки вчителів; організації дистанційного навчання; проведення вебінарів для вчителів тощо.
З методичними рекомендаціями щодо вивчення другої іноземної мови з 5-го класу ви можете ознайомитися в журналі «Заступник директора школи» № 09/2013.
Статті за темою
Усі статті за темоюПедагогічні читання: нетрадиційні форми проведення
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11536
Оплата праці педпрацівників дошкільних закладів: зміни відповідно до Закону про дошкільну освіту
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
7646
Дидактичні ігри для дітей
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275526
Сходинками самоосвіти — до професійного зростання
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22094
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264540