У Массачусетсі хочуть внести тему Голодомору до шкільних програм

В американському штаті Массачусетс запропонували внести тему Голодомору до навчальної програми з історії вищих шкіл. 31 жовтня 2013 року відбудуться слухання щодо цього законопроекту.

У Массачусетсі (США) пропонують внести тему Голодомору в Україні 1932-1933 років до шкільної програми штату. 

Слухання щодо можливого внесення цієї теми до навчальної програми з історії вищих шкіл штату відбудуться у Бостоні 31 жовтня 2013 року.

Про це повідомляє медіа-портал українського діаспори «VIDIA».

«Якщо цей законопроект буде прийнято, Массачусетс стане другим штатом, в якому у школах розповідатимуть про Голодомор. З 2005 року такої домовленості досягнуто в Іллінойсі», — йдеться у повідомленні.

Як зазначає Центр дослідження визвольного руху, американські школярі та студенти є постійними відвідувачами Українського національного музею в Чикаго, де в окремій виставковій залі розміщена найбільша у США документальна виставка про Голодомор в Україні.

Нагадаємо, що цьогоріч відзначаються 80-і роковини Голодомору 1932-1933 років. Громадський комітет із вшанування пам'яті жертв Голодомору, створений у 2010 році, вже розпочав підготовку до проведення пам'ятних заходів 23 листопада.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230652

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4318

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14839

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді