У Массачусетсі хочуть внести тему Голодомору до шкільних програм

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

В американському штаті Массачусетс запропонували внести тему Голодомору до навчальної програми з історії вищих шкіл. 31 жовтня 2013 року відбудуться слухання щодо цього законопроекту.

У Массачусетсі (США) пропонують внести тему Голодомору в Україні 1932-1933 років до шкільної програми штату. 

Слухання щодо можливого внесення цієї теми до навчальної програми з історії вищих шкіл штату відбудуться у Бостоні 31 жовтня 2013 року.

Про це повідомляє медіа-портал українського діаспори «VIDIA».

«Якщо цей законопроект буде прийнято, Массачусетс стане другим штатом, в якому у школах розповідатимуть про Голодомор. З 2005 року такої домовленості досягнуто в Іллінойсі», — йдеться у повідомленні.

Як зазначає Центр дослідження визвольного руху, американські школярі та студенти є постійними відвідувачами Українського національного музею в Чикаго, де в окремій виставковій залі розміщена найбільша у США документальна виставка про Голодомор в Україні.

Нагадаємо, що цьогоріч відзначаються 80-і роковини Голодомору 1932-1933 років. Громадський комітет із вшанування пам'яті жертв Голодомору, створений у 2010 році, вже розпочав підготовку до проведення пам'ятних заходів 23 листопада.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282506

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
77

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110449

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді