Практичні кроки щодо впровадження інклюзивної освіти

У Білоцерківській загальноосвітній школі № 15, яка понад 10 років реалізує програму з упровадження інклюзивного навчання, відбулося відкриття-презентація сенсорної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами.

У Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 15 відкрито сенсорну кімнату для роботи з дітьми з особливими потребами.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, у відкритті-презентації взяли участь заступник Білоцерківського міського голови Микола Антонюк та начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Юрій Петрик.

Навчання для дітей та працівників школи на основі сенсорної стимуляції  провела науковий співробітник лабораторії інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Інна Луценко.

Сенсорна кімната — це організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з різного виду стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, тактильні та вестибулярні рецептори. Ці умови забезпечують активізацію мозкової діяльності дитини. Така кімната є потужним інструментом для розширення світогляду, пізнавального розвитку, проведення корекційної роботи та психологічних консультацій.

Зазначимо, що Білоцерківська загальноосвітня школа № 15 вже понад 10 років реалізує програму «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їхнього інклюзивного навчання».

За цей час у школі навчалися діти з різними освітніми потребами. Сьогодні учнями цього навчального закладу є 13 дітей. Серед них: діти з  розумовою відсталістю, з порушеннями слуху, опорно-рухової системи, затримкою психічного розвитку, з розладами спектра аутизму.        

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Протокол засідання атестаційної комісії

Сьогодні атестація педагогів відбувається відповідно до нової редакції Положення про атестацію педагогічних працівників. Згідно з цим Положенням, засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти Протокол засідання атестаційної комісії – читаємо далі.
1053

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді