Практичні кроки щодо впровадження інклюзивної освіти

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У Білоцерківській загальноосвітній школі № 15, яка понад 10 років реалізує програму з упровадження інклюзивного навчання, відбулося відкриття-презентація сенсорної кімнати для дітей з особливими освітніми потребами.

У Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 15 відкрито сенсорну кімнату для роботи з дітьми з особливими потребами.

Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, у відкритті-презентації взяли участь заступник Білоцерківського міського голови Микола Антонюк та начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Юрій Петрик.

Навчання для дітей та працівників школи на основі сенсорної стимуляції  провела науковий співробітник лабораторії інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Інна Луценко.

Сенсорна кімната — це організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з різного виду стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, тактильні та вестибулярні рецептори. Ці умови забезпечують активізацію мозкової діяльності дитини. Така кімната є потужним інструментом для розширення світогляду, пізнавального розвитку, проведення корекційної роботи та психологічних консультацій.

Зазначимо, що Білоцерківська загальноосвітня школа № 15 вже понад 10 років реалізує програму «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їхнього інклюзивного навчання».

За цей час у школі навчалися діти з різними освітніми потребами. Сьогодні учнями цього навчального закладу є 13 дітей. Серед них: діти з  розумовою відсталістю, з порушеннями слуху, опорно-рухової системи, затримкою психічного розвитку, з розладами спектра аутизму.        

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічне навантаження та оплата праці вчителів: відповідаємо на запитання

Чи не найбільше запитань, які надходять до нашого видавництва, стосуються оплати праці педагогів та педагогічного навантаження. Розглянемо найпоширеніші. Відповіді — за матеріалами журналу "Практика управління закладом освіти"
3361

Тижневе навантаження педагогів: зміни у дошкіллі

З’ясуємо, як змінилося педагогічне навантаження працівників закладів дошкільної освіти після набрання чинності новим Законом про дошкільну освіту, як співвідноситься педагогічне навантаження і робочий час. Ознайомтеся з таблицею, у якій ми порівняли нинішній обсяг педнавантаження працівників ЗДО з тим, що був раніше
54508

Строковий трудовий договір з педагогами: відповідаємо на запитання

З’ясуємо, що таке строковий трудовий договір і чому навколо нього стільки суперечок: варто чи ні його укладати, хто від цього виграє, хто програє, наскільки він є корисним для працівника чи роботодавця
24839

Складаємо штатний розпис закладу дошкільної освіти

З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
59838

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді