У Білоцерківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 15 відкрито сенсорну кімнату для роботи з дітьми з особливими потребами.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, у відкритті-презентації взяли участь заступник Білоцерківського міського голови Микола Антонюк та начальник управління освіти і науки Білоцерківської міської ради Юрій Петрик.
Навчання для дітей та працівників школи на основі сенсорної стимуляції провела науковий співробітник лабораторії інклюзивного навчання Інституту спеціальної педагогіки Національної академії педагогічних наук України Інна Луценко.
Сенсорна кімната — це організоване особливим чином навколишнє середовище, що складається з різного виду стимуляторів, які впливають на органи зору, слуху, тактильні та вестибулярні рецептори. Ці умови забезпечують активізацію мозкової діяльності дитини. Така кімната є потужним інструментом для розширення світогляду, пізнавального розвитку, проведення корекційної роботи та психологічних консультацій.
Зазначимо, що Білоцерківська загальноосвітня школа № 15 вже понад 10 років реалізує програму «Соціальна адаптація та інтеграція в суспільство дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку, шляхом запровадження їхнього інклюзивного навчання».
За цей час у школі навчалися діти з різними освітніми потребами. Сьогодні учнями цього навчального закладу є 13 дітей. Серед них: діти з розумовою відсталістю, з порушеннями слуху, опорно-рухової системи, затримкою психічного розвитку, з розладами спектра аутизму.
Статті за темою
Усі статті за темоюОснови фінансової грамотності — дошкільникам
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
3932
Як скласти ефективний річний план роботи практичному психологу дошкільного закладу
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
36461
Річний план практичного психолога: як узгодити вимоги МОН, запит школи та власний саморозвиток
Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
44380
Пенсія за вислугу років: правила призначення для освітян
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
27275
Асистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81722
