Профорієнтаційна робота з учнями

Побачило світ жовтневе число щомісячного журналу «Заступник директора школи». На його сторінках ви знайдете практичні матеріали щодо організації профільного навчання, опис технології творчих уроків-майстерень та ознайомитесь із веб-квестами.

Жовтневе число журналу «Заступник директора школи» присвячено питанню організації профорієнтаційної роботи з учнями. Ця тема набуває усе важливішого значення в навчально-виховному процесі.

Спрямувати учнів випускних класів правильно обрати майбутню професію адміністрації шкіл і батькам допоможуть фахівці служб зайнятості. Вони поінформують учнів не лише про сучасні соціально-економічні умови, регіональний ринок праці, а й запропонують їм методики, завдяки яким можна реально оцінити власні здібності, щоб у майбутньому досягти вершин професійного успіху.

Усвідомлення власних здібностей, професійних уподобань також сприяє успішній адаптації учнів до профільного навчання. Заступнику директора школи стануть у пригоді практичні матеріали, які дадуть змогу ефективно організувати навчально-виховний процес у профільних класах, зокрема, скласти план роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання, провести анкетування учнів, яке розкриє рівень їх адаптації, оформити довідку за підсумками класно-узагальнюючого контролю тощо.

Також у журналі розкрито особливості морального розвитку випускників на основі результатів дослідження, проведеного фахівцями Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу, пропонуємо скористатися анкетою для учня «Стан морального розвитку» та рекомендаціями вчителям щодо морального розвитку учнів тощо.

Окрім цього, на сторінках числа висвітлено технологію творчих уроків-майстерень. Завдяки проведенню уроків-майстерень учитель зможе запалити іскру творчості в учнів, мотивувати їх до пізнавальної діяльності і постановки мети, що набуде особистісного значення.

Запропоновано також скористатися такою сучасною формою навчання, як веб-квест. Ви дізнаєтеся, як ліпше його розробити, на якому сайті розмістити, як провести веб-квест у ролях тощо.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Заступник директора школи».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20020

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230788

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4319

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді