Жовтневе число журналу «Заступник директора школи» присвячено питанню організації профорієнтаційної роботи з учнями. Ця тема набуває усе важливішого значення в навчально-виховному процесі.
Спрямувати учнів випускних класів правильно обрати майбутню професію адміністрації шкіл і батькам допоможуть фахівці служб зайнятості. Вони поінформують учнів не лише про сучасні соціально-економічні умови, регіональний ринок праці, а й запропонують їм методики, завдяки яким можна реально оцінити власні здібності, щоб у майбутньому досягти вершин професійного успіху.
Усвідомлення власних здібностей, професійних уподобань також сприяє успішній адаптації учнів до профільного навчання. Заступнику директора школи стануть у пригоді практичні матеріали, які дадуть змогу ефективно організувати навчально-виховний процес у профільних класах, зокрема, скласти план роботи щодо адаптації учнів до профільного навчання, провести анкетування учнів, яке розкриє рівень їх адаптації, оформити довідку за підсумками класно-узагальнюючого контролю тощо.
Також у журналі розкрито особливості морального розвитку випускників на основі результатів дослідження, проведеного фахівцями Центру науково-освітніх інновацій та моніторингу, пропонуємо скористатися анкетою для учня «Стан морального розвитку» та рекомендаціями вчителям щодо морального розвитку учнів тощо.
Окрім цього, на сторінках числа висвітлено технологію творчих уроків-майстерень. Завдяки проведенню уроків-майстерень учитель зможе запалити іскру творчості в учнів, мотивувати їх до пізнавальної діяльності і постановки мети, що набуде особистісного значення.
Запропоновано також скористатися такою сучасною формою навчання, як веб-квест. Ви дізнаєтеся, як ліпше його розробити, на якому сайті розмістити, як провести веб-квест у ролях тощо.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте на сторінках щомісячного журналу «Заступник директора школи».