Створено Клуб молодих педагогів Святошинського району столиці

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

21 жовтня 2013 року відбулася зустріч молодих освітян Святошинського району міста Києва. Учасники заходу не лише обговорили актуальні питання роботи з молодими спеціалістами, а й мали змогу вступити до новоствореного Клубу молодих педагогів.

21 жовтня 2013 року в актовій залі спеціалізованої школи № 197 імені Дмитра Луценка відбулася зустріч молодих освітян Святошинського району Києва, яку проводили Людмила Заворітько, голова районної організації Профспілки працівників освіти і науки України, Олена Макаровець, завідуюча сектором з кадрових питань і Світлана Куца, директор СШ № 197 імені Дмитра Луценка.

Метою зібрання стало залучення молодих педагогів до активного громадського життя.

Майже півтори сотні молодих педагогів тепло привітали учні школи, які поетично й талановито презентували свій навчальний заклад. Світлана Куца поділилася досвідом роботи з молодими спеціалістами у рідній школі. Із захопленням молодь сприйняла історію життя директора, адже вона пройшла шлях від учениці цієї школи до її керівника.

Олена Макаровець поінформувала про кількісно-якісний склад педагогічних працівників в освіті району та перспективи кар’єрного зростання молоді. «Велика освітянська родина Святошинського району завжди рада молоді, — наголосила вона, — щиросердно бажаю молодим освітянам дотягнутися до найяскравішої зірки у своїй педагогічній роботі».

Людмила Заворітько привітала молодих колег з першими кроками на нелегкій педагогічній ниві, ознайомила з роботою профспілкової організації, розкрила роль профспілки у захисті прав освітян, питання оплати праці та матеріального стимулювання працівників освіти.

Кульмінацією зустрічі стало створення в районі Клубу молодих педагогів. Людмила Заворітько познайомила молодь із досвідченими профспілковими діячами та педагогами, які залучені до роботи в клубі, і передала слово голові Клубу — Катерині Лаврик, учителю гімназії № 154. У Клубі молодих педагогів Святошинського району столиці функціонуватиме чотири секції:

  • секція професійного росту — керівник Катерина Білоконь, учителька гімназії № 154;
  • інтелектуальна секція — керівник Галина Куцаченко, вчитель СШ № 197;
  • спортивна секція — керівник Зюзь Олег, учитель СЗШ № 281;
  • секція культурно-масової роботи — керівник Уляна Скидан, учителька гімназії «Академії».

Керівники секцій Клубу молодих педагогів розповіли про свою роботу, поділилися планами на майбутнє і закликали присутніх приєднуватися до співпраці, запевняючи, що попереду багато спільних, корисних цікавих справ.

Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти», в межах лекції про імідж молодого педагога презентувала молодим освітянам Святошинського району столиці видання напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус, зокрема журнали «Практика управління закладом освіти», «Практика управління дошкільним закладом», «Заступник директора школи», «Практичний психолог: Школа», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практичний психолог: Дитячий садок», «Музичний керівник», «Медична сестра дошкільного закладу», а також нові журнали «Методична скарбничка вихователя» та «Учитель музичного мистецтва».

Після заходу ще довго гомоніли голоси молоді в актовій залі школи. Хтось записувався до секцій, хтось висловлював свої побажання. І вирішили, що наступна зустріч членів новоствореного клубу відбудеться 29 жовтня 2013 року біля Музею історії України.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Педагогічні читання: нетрадиційні форми проведення

Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
11537

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275527

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22097

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264542

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді