Створено Клуб молодих педагогів Святошинського району столиці

21 жовтня 2013 року відбулася зустріч молодих освітян Святошинського району міста Києва. Учасники заходу не лише обговорили актуальні питання роботи з молодими спеціалістами, а й мали змогу вступити до новоствореного Клубу молодих педагогів.

21 жовтня 2013 року в актовій залі спеціалізованої школи № 197 імені Дмитра Луценка відбулася зустріч молодих освітян Святошинського району Києва, яку проводили Людмила Заворітько, голова районної організації Профспілки працівників освіти і науки України, Олена Макаровець, завідуюча сектором з кадрових питань і Світлана Куца, директор СШ № 197 імені Дмитра Луценка.

Метою зібрання стало залучення молодих педагогів до активного громадського життя.

Майже півтори сотні молодих педагогів тепло привітали учні школи, які поетично й талановито презентували свій навчальний заклад. Світлана Куца поділилася досвідом роботи з молодими спеціалістами у рідній школі. Із захопленням молодь сприйняла історію життя директора, адже вона пройшла шлях від учениці цієї школи до її керівника.

Олена Макаровець поінформувала про кількісно-якісний склад педагогічних працівників в освіті району та перспективи кар’єрного зростання молоді. «Велика освітянська родина Святошинського району завжди рада молоді, — наголосила вона, — щиросердно бажаю молодим освітянам дотягнутися до найяскравішої зірки у своїй педагогічній роботі».

Людмила Заворітько привітала молодих колег з першими кроками на нелегкій педагогічній ниві, ознайомила з роботою профспілкової організації, розкрила роль профспілки у захисті прав освітян, питання оплати праці та матеріального стимулювання працівників освіти.

Кульмінацією зустрічі стало створення в районі Клубу молодих педагогів. Людмила Заворітько познайомила молодь із досвідченими профспілковими діячами та педагогами, які залучені до роботи в клубі, і передала слово голові Клубу — Катерині Лаврик, учителю гімназії № 154. У Клубі молодих педагогів Святошинського району столиці функціонуватиме чотири секції:

  • секція професійного росту — керівник Катерина Білоконь, учителька гімназії № 154;
  • інтелектуальна секція — керівник Галина Куцаченко, вчитель СШ № 197;
  • спортивна секція — керівник Зюзь Олег, учитель СЗШ № 281;
  • секція культурно-масової роботи — керівник Уляна Скидан, учителька гімназії «Академії».

Керівники секцій Клубу молодих педагогів розповіли про свою роботу, поділилися планами на майбутнє і закликали присутніх приєднуватися до співпраці, запевняючи, що попереду багато спільних, корисних цікавих справ.

Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти», в межах лекції про імідж молодого педагога презентувала молодим освітянам Святошинського району столиці видання напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус, зокрема журнали «Практика управління закладом освіти», «Практика управління дошкільним закладом», «Заступник директора школи», «Практичний психолог: Школа», «Вихователь-методист дошкільного закладу», «Практичний психолог: Дитячий садок», «Музичний керівник», «Медична сестра дошкільного закладу», а також нові журнали «Методична скарбничка вихователя» та «Учитель музичного мистецтва».

Після заходу ще довго гомоніли голоси молоді в актовій залі школи. Хтось записувався до секцій, хтось висловлював свої побажання. І вирішили, що наступна зустріч членів новоствореного клубу відбудеться 29 жовтня 2013 року біля Музею історії України.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230511

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді