Інформаційна співпраця сприяє впровадженню інновацій в систему управління освітою — такого висновку дійшли учасники планової наради, що пройшла 13 листопада 2013 року в залі засідань управління освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації.
До проведення наради директорів загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району столиці долучилися представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва «Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку».
Завдяки співпраці керівництва районного управління освіти з представниками фахових освітянських видань було апробовано новий і зручний спосіб отримання необхідної для розв’язання управлінських питань інформації — робота в експертно-правовій системі «Експертус Школа». Вікторія Мусійченко, головний редактор журналу «Заступник директора школи», та Вікторія Третяк, головний редактор редакції електронних продуктів, висвітлили питання внутрішньошкільного контролю як управлінської функції, ілюструючи доповідь відповідними нормативно-правовими актами, рекомендаціями експертів, прикладами оформлення необхідних документів тощо.
Директори переконалися, що експертно-правова система «Експертус Школа» містить покрокові інструкції, робочі ситуації, пам’ятки, зразки і шаблони локальних документів, має зручний пошук і тематичний рубрикатор — документаційну базу, що необхідна в роботі керівництва навчального закладу.
Учасники наради не лише розглянули поточні питання й отримали корисну інформацію, а й ознайомилися з лінійкою освітянських видань. Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти», презентувала освітянам Святошинського району столиці видання напряму «Експертус Освіта», зокрема журнали «Практика управління закладом освіти», «Заступник директора школи», «Учитель музичного мистецтва», а також КОЗА-ДИСКи «Шаблони документів закладу освіти» та «Шаблони і розробки для завучів школи».
Статті за темою
Усі статті за темоюСинхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110339
Як убезпечити заклад освіти при роботі з використанням генераторів
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
29412
Складаємо протокол засідання педагогічної ради
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
175484
Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно
Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47320
«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити
Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11590
