Інформаційна співпраця сприяє впровадженню інновацій в систему управління освітою — такого висновку дійшли учасники планової наради, що пройшла 13 листопада 2013 року в залі засідань управління освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації.
До проведення наради директорів загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району столиці долучилися представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва «Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку».
Завдяки співпраці керівництва районного управління освіти з представниками фахових освітянських видань було апробовано новий і зручний спосіб отримання необхідної для розв’язання управлінських питань інформації — робота в експертно-правовій системі «Експертус Школа». Вікторія Мусійченко, головний редактор журналу «Заступник директора школи», та Вікторія Третяк, головний редактор редакції електронних продуктів, висвітлили питання внутрішньошкільного контролю як управлінської функції, ілюструючи доповідь відповідними нормативно-правовими актами, рекомендаціями експертів, прикладами оформлення необхідних документів тощо.
Директори переконалися, що експертно-правова система «Експертус Школа» містить покрокові інструкції, робочі ситуації, пам’ятки, зразки і шаблони локальних документів, має зручний пошук і тематичний рубрикатор — документаційну базу, що необхідна в роботі керівництва навчального закладу.
Учасники наради не лише розглянули поточні питання й отримали корисну інформацію, а й ознайомилися з лінійкою освітянських видань. Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти», презентувала освітянам Святошинського району столиці видання напряму «Експертус Освіта», зокрема журнали «Практика управління закладом освіти», «Заступник директора школи», «Учитель музичного мистецтва», а також КОЗА-ДИСКи «Шаблони документів закладу освіти» та «Шаблони і розробки для завучів школи».
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2781
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13859
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273333
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256605
