Інформаційна співпраця сприяє впровадженню інновацій в систему управління освітою — такого висновку дійшли учасники планової наради, що пройшла 13 листопада 2013 року в залі засідань управління освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації.
До проведення наради директорів загальноосвітніх навчальних закладів Святошинського району столиці долучилися представники напряму «Експертус Освіта» Цифрового видавництва «Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку».
Завдяки співпраці керівництва районного управління освіти з представниками фахових освітянських видань було апробовано новий і зручний спосіб отримання необхідної для розв’язання управлінських питань інформації — робота в експертно-правовій системі «Експертус Школа». Вікторія Мусійченко, головний редактор журналу «Заступник директора школи», та Вікторія Третяк, головний редактор редакції електронних продуктів, висвітлили питання внутрішньошкільного контролю як управлінської функції, ілюструючи доповідь відповідними нормативно-правовими актами, рекомендаціями експертів, прикладами оформлення необхідних документів тощо.
Директори переконалися, що експертно-правова система «Експертус Школа» містить покрокові інструкції, робочі ситуації, пам’ятки, зразки і шаблони локальних документів, має зручний пошук і тематичний рубрикатор — документаційну базу, що необхідна в роботі керівництва навчального закладу.
Учасники наради не лише розглянули поточні питання й отримали корисну інформацію, а й ознайомилися з лінійкою освітянських видань. Катерина Алєксєєнко, головний редактор КОЗА-ДИСКа «Шаблони документів закладу освіти», презентувала освітянам Святошинського району столиці видання напряму «Експертус Освіта», зокрема журнали «Практика управління закладом освіти», «Заступник директора школи», «Учитель музичного мистецтва», а також КОЗА-ДИСКи «Шаблони документів закладу освіти» та «Шаблони і розробки для завучів школи».
Статті за темою
Усі статті за темоюБільше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
401
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4957
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
462
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7117
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188