Вивчення діяльності педагогів

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачив світ свіжий випуск КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста». У ньому зібрано корисні матеріали, які допомагають розв’язувати проблемні питання, що виникають під час освітнього процесу. Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів.

Створення освітнього простору, який дасть змогу реалізувати творчий потенціал педагогічного колективу загалом і кожного педагога зокрема, є метою методичної роботи дошкільного закладу. Досягнути цієї мети можна за ретельного, виваженого й системного вивчення діяльності педагогів, аналізування отриманих результатів і визначення траєкторій професійного розвитку.

Для того щоб об’єктивно оцінити професійну діяльність педагога, необхідно чітко визначити критерії оцінювання. У цьому випуску подані вимоги до рівня професійної підготовки та кваліфікаційні характеристики різних категорій педагогічних працівників дошкільного закладу, зокрема вихователя, музичного керівника, вчителя-дефектолога, інструктора з фізкультури, що стануть у пригоді вихователю-методисту під час розроблення критеріїв оцінювання діяльності цих педагогів.

Варто зауважити, що опитування, анкетування, тестування, спостереження є ефективними інструментами для виявлення проблемних питань, які виникають під час освітнього процесу. Для їх розв’язання вихователь-методист може застосувати такі форми методичної роботи, як проведення індивідуальних бесід та консультацій, надання методичних рекомендацій, організація взаємовідвідування і ознайомлення з перспективним педагогічним досвідом.

Окрім того, вихователь-методист може делегувати деякі свої повноваження педагогам, діяльність яких вивчає, зокрема організувати взаємовивчення та самоаналізування педагогами власної діяльності. Результати самоаналізування, взаємовивчення та рекомендацій керівництва дошкільного закладу допоможуть педагогові розробити індивідуальний план самоосвіти з урахуванням власних професійних потреб.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — у свіжому випуску КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для вихователя-методиста».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Тренер-АІ: як штучний інтелект змінює онлайн-уроки фізкультури

Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
137

Графік відпусток у закладі освіти

Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
62387

Від рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі

Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2766

Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів

Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1715

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді