Розпочинається громадське обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону»

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти ініціює громадське обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону». Визначення орієнтирів має на меті розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти.

Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошує долучитися до обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону», що дасть змогу визначити чіткі критерії під час добору творів для вивчення у вищих навчальних закладах і школах.

Викладачі ВНЗ та шкіл, науковці-літературознавці, представники українських методичних шкіл, молоді читачі художньої літератури та громадськість мають можливість вплинути на розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти, зокрема порадити літературу для самостійного читання, визначити, як подолати кордони між сучасним юнацьким сприйняттям світу та мистецтва й класикою вітчизняної й світової літератури.

З проектом «Орієнтири літературного освітнього канону» можна ознайомитися на сайті МОН, у рубриці «Громадське обговрення». Зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу [email protected] до 31 грудня 2013 року.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282569

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110502

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді