Інститут інноваційних технологій і змісту освіти ініціює громадське обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону». Визначення орієнтирів має на меті розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти.
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошує долучитися до обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону», що дасть змогу визначити чіткі критерії під час добору творів для вивчення у вищих навчальних закладах і школах.
Викладачі ВНЗ та шкіл, науковці-літературознавці, представники українських методичних шкіл, молоді читачі художньої літератури та громадськість мають можливість вплинути на розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти, зокрема порадити літературу для самостійного читання, визначити, як подолати кордони між сучасним юнацьким сприйняттям світу та мистецтва й класикою вітчизняної й світової літератури.
З проектом «Орієнтири літературного освітнього канону» можна ознайомитися на сайті МОН, у рубриці «Громадське обговрення». Зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу [email protected] до 31 грудня 2013 року.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?