Інститут інноваційних технологій і змісту освіти ініціює громадське обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону». Визначення орієнтирів має на меті розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти.
Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошує долучитися до обговорення проекту «Орієнтири літературного освітнього канону», що дасть змогу визначити чіткі критерії під час добору творів для вивчення у вищих навчальних закладах і школах.
Викладачі ВНЗ та шкіл, науковці-літературознавці, представники українських методичних шкіл, молоді читачі художньої літератури та громадськість мають можливість вплинути на розв’язання низки нагальних питань сучасної освіти, зокрема порадити літературу для самостійного читання, визначити, як подолати кордони між сучасним юнацьким сприйняттям світу та мистецтва й класикою вітчизняної й світової літератури.
З проектом «Орієнтири літературного освітнього канону» можна ознайомитися на сайті МОН, у рубриці «Громадське обговрення». Зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу [email protected] до 31 грудня 2013 року.
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.