Оновлення змісту і шляхів дошкільної освіти нині надає вихователям широкого простору професійно-педагогічної свободи, аби створити всі умови для цікавого пізнання і захопливого проживання дітьми кожного дня, орієнтуючись на їх потреби та інтереси.
Нове видання «Методична скарбничка вихователя» покликане полегшити вихователям процес планування за блочно-тематичним принципом та допомогти створити організовану за принципом тематичної єдності картотеку дидактичних, художніх, розвивальних засобів, які виконуватимуть роль змістової опори протягом дня. Ця картотека і є основою технології методичного конструктора.
Протягом останніх років під керівництвом доктора пед. наук Наталії Гавриш велася експериментально-дослідницька робота, у ході якої технологія використання методичного конструктора була апробована, а практика роботи експериментальних дошкільних закладів засвідчила її ефективність.
Тож перші систематизовані дидактичні матеріали, форми ведення документації, алгоритми проведення різних видів роботи з дітьми, які стануть основою картотеки методичного конструктора, для вас — у новому журналі!
Читайте докладніше про наповнення журналу «Методична скарбничка вихователя».
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2783
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13871
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
229
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273344
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256618
