Очікуйте у січні новий журнал для вихователів!

Освітяни-«дошкільники» з нетерпінням чекають виходу першого числа унікального видання для вихователів, своєрідного інструменту для конструювання освітнього процесу з дітьми — журналу «Методична скарбничка вихователя».

Оновлення змісту і шляхів дошкільної освіти нині надає вихователям широкого простору професійно-педагогічної свободи, аби створити всі умови для цікавого пізнання і захопливого проживання дітьми кожного дня, орієнтуючись на їх потреби та інтереси.

Нове видання «Методична скарбничка вихователя» покликане полегшити вихователям процес планування за блочно-тематичним принципом та допомогти створити організовану за принципом тематичної єдності картотеку дидактичних, художніх, розвивальних засобів, які виконуватимуть роль змістової опори протягом дня. Ця картотека і є основою технології методичного конструктора.

Протягом останніх років під керівництвом доктора пед. наук Наталії Гавриш велася експериментально-дослідницька робота, у ході якої технологія використання методичного конструктора була апробована, а практика роботи експериментальних дошкільних закладів засвідчила її ефективність.

Тож перші систематизовані дидактичні матеріали, форми ведення документації, алгоритми проведення різних видів роботи з дітьми, які стануть основою картотеки методичного конструктора, для вас — у новому журналі!

Читайте докладніше
про наповнення журналу «Методична скарбничка вихователя».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230506

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді