Оновлення змісту і шляхів дошкільної освіти нині надає вихователям широкого простору професійно-педагогічної свободи, аби створити всі умови для цікавого пізнання і захопливого проживання дітьми кожного дня, орієнтуючись на їх потреби та інтереси.
Нове видання «Методична скарбничка вихователя» покликане полегшити вихователям процес планування за блочно-тематичним принципом та допомогти створити організовану за принципом тематичної єдності картотеку дидактичних, художніх, розвивальних засобів, які виконуватимуть роль змістової опори протягом дня. Ця картотека і є основою технології методичного конструктора.
Протягом останніх років під керівництвом доктора пед. наук Наталії Гавриш велася експериментально-дослідницька робота, у ході якої технологія використання методичного конструктора була апробована, а практика роботи експериментальних дошкільних закладів засвідчила її ефективність.
Тож перші систематизовані дидактичні матеріали, форми ведення документації, алгоритми проведення різних видів роботи з дітьми, які стануть основою картотеки методичного конструктора, для вас — у новому журналі!
Читайте докладніше про наповнення журналу «Методична скарбничка вихователя».
Статті за темою
Усі статті за темоюБільше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
401
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4957
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
463
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7117
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188