Рівненські студенти на один день стали керманичами міста

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Найуспішніші рівненські студенти взяли участь в акції «День із керманичами міста». Протягом одного дня вони виконували обов’язки найвищих посадовців міста. Студенти ознайомилися з роботою місцевих органів управління та здобули корисний досвід.

З нагоди Дня місцевого самоврядування у Рівному провели акцію «День із керманичами міста», в якій взяли участь рівненські студенти. 

Студентка Національного університету водного господарства та природокористування Ольга Герус посіла крісло міського голови. Інші рівненські студенти працювали її заступниками, начальниками управлінь та відділів міськвиконкому.

Усім охочим взяти участь в акції достатньо було подати заявку на сайті управління у справах сім’ї, молоді та спорту. У ній необхідно було написати про свою участь у студентському самоврядуванні, успіхи в навчанні, культурно-мистецькому, спортивному житті свого навчального закладу.

«Впевнений, що всі, хто взяв участь в акції, стануть успішними людьми, бо здобули цікавий та корисний досвід. Ми не приховували від молоді й тих проблем, які нині має місцеве самоврядування, пропонували разом шукати шляхи виходу з різних ситуацій. Держава ж має створити умови для того, аби розумні, активні й успішні люди отримали якнайширші життєві перспективи», — прокоментував міський голова Рівного Володимир Хомко.

Студенти ж пропонують зробити таке стажування тривалішим. Вони переконані, що це допоможе їм заглибитися у нагальні проблеми міста та запропонувати своє розв’язання.

Варто зазначити, що вже кілька років поспіль кращу студентську молодь Рівного стимулюють стипендіями міського голови за успіхи в навчанні. Щомісячний розмір стипендії становить 752—1000 гривень. Торік її отримували 19 студентів, з 1 січня 2014 року визначено ще 14 стипендіатів.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282458

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
54

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді