З нагоди Дня місцевого самоврядування у Рівному провели акцію «День із керманичами міста», в якій взяли участь рівненські студенти.
Студентка Національного університету водного господарства та природокористування Ольга Герус посіла крісло міського голови. Інші рівненські студенти працювали її заступниками, начальниками управлінь та відділів міськвиконкому.
Усім охочим взяти участь в акції достатньо було подати заявку на сайті управління у справах сім’ї, молоді та спорту. У ній необхідно було написати про свою участь у студентському самоврядуванні, успіхи в навчанні, культурно-мистецькому, спортивному житті свого навчального закладу.
«Впевнений, що всі, хто взяв участь в акції, стануть успішними людьми, бо здобули цікавий та корисний досвід. Ми не приховували від молоді й тих проблем, які нині має місцеве самоврядування, пропонували разом шукати шляхи виходу з різних ситуацій. Держава ж має створити умови для того, аби розумні, активні й успішні люди отримали якнайширші життєві перспективи», — прокоментував міський голова Рівного Володимир Хомко.
Студенти ж пропонують зробити таке стажування тривалішим. Вони переконані, що це допоможе їм заглибитися у нагальні проблеми міста та запропонувати своє розв’язання.
Варто зазначити, що вже кілька років поспіль кращу студентську молодь Рівного стимулюють стипендіями міського голови за успіхи в навчанні. Щомісячний розмір стипендії становить 752—1000 гривень. Торік її отримували 19 студентів, з 1 січня 2014 року визначено ще 14 стипендіатів.
Статті за темою
Усі статті за темоюКритерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282458
Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
54
Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110427
Як убезпечити заклад освіти при роботі з використанням генераторів
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
29499
Складаємо протокол засідання педагогічної ради
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію
176196
