Плекаємо особистість дошкільника: методичний аспект

Вийшло з друку останнє цьогоріч число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу». У ньому зібрано кращий досвід роботи з дітьми та перспективні ідеї талановитих педагогів Дніпродзержинська. Пропонуємо ознайомитися з тематикою публікацій цього числа.

Побачило світ грудневе число журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу», присвячене темі «Плекання особистості дошкільника».

Надзвичайно результативну роботу в напрямі розкриття й підтримання творчого потенціалу кожного дошкільника проводить Управління освіти і науки Дніпродзержинської міської ради. Про здобутки маленьких дніпродзержинців у гуртковій роботі, численних фестивалях і конкурсах читайте у статті «Плекаємо особистість, або Розвиток дошкільної освіти в Дніпродзержинську».

Вагому роль у вихованні креативної та успішної особистості відіграє вихователь. Лише за умов його постійної роботи, спрямованої на самовдосконалення, пошук нових, сучасних і ефективних підходів до організації освітнього процесу, налагодження тісної взаємодії з дошкільниками кожен з них зростатиме творчим і активним. Про значення педагогічної творчості у формуванні самодостатньої особистості читайте на сторінках цього числа.

У статті «Телеміст як інтерактивна форма методичної роботи з педагогами» представлено цікаву форму роботи — телеміст, що дає змогу вихователям спільно з батьками й навіть самими дошкільниками розв’язувати щоденні ситуації педагогічної взаємодії.

Цікавим і перспективним є досвід педагогів Дніпродзержинська у напрямі духовно-морального виховання дошкільників. Опис роботи представлений у публікаціях:

  • Формування духовності дошкільників засобами мистецтва.
  • Театр етичних мініатюр, або Інноваційна технологія розвитку особистості дітей.

Педагоги також приділяють належну увагу корекційно-розвивальній роботі з дітьми, які мають вади розвитку. Про проведення цієї роботи читайте у статтях:

  • Сенсорна кімната як багатомодульний простір корекційно-розвивального впливу на дітей.
  • Значення ляльки-мотанки для формування духовних пріоритетів дітей з особливими потребами.
  • Формування морально-етичних категорій у дітей з вадами мовлення.

У статтях «Ляльковий театр руками дітей» та «Піскова анімація в дошкільному навчальному закладі» розкрито оригінальний досвід гурткової роботи, беручи участь у якій дошкільники мають змогу створювати власноруч іграшки, фантазувати під час малювання та отримувати задоволення і радість від творчості.

Важливим принципом роботи педагогів Дніпродзержинська є побудова освітньої роботи з дітьми на основі партнерської взаємодії та діалогу з їхніми батьками. Для цього педагоги впроваджують низку нетрадиційних форм роботи з батьками, що представлені, зокрема, у статті «Дитячий садок і сім’я — єдиний простір дитинства».

Продовжуємо відповідати на запитання читачів щодо атестації педагогічних працівників. У грудневому числі наші експерти дають роз’яснення щодо:

  • збереження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії за вихователем, який має вищу педагогічну не фахову освіту;
  • збереження раніше присвоєної кваліфікаційної категорії за керівником дошкільного закладу, який перервав роботу на попередній педагогічній посаді.

У цьому числі для вас також — цікавий сценарій музичної казки, виставу за якою доречно поставити до свята Стрітення.

А ще на сторінках грудневого числа пропонуємо:

  • перелік публікацій журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» у 2013 році;
  • перелік зразків та форм документів, наведених у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» у 2013 році.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді