Внутрішньошкільний контроль — це відповідальна і багатогранна система роботи, що мотивує педагогів до творчого пошуку та сприяє подальшому розвитку навчального закладу. Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів.
Метою методичної роботи заступника директора школи є створення в загальноосвітньому навчальному закладі такого навчально-виховного простору, який дасть змогу забезпечувати змістовною діяльністю учнів і підвищувати професійний рівень педагогів. Досягненню цієї мети сприяє проведення внутрішньошкільного контролю.
Заступник директора школи може делегувати деякі свої повноваження педагогам, діяльність яких вивчає, зокрема організувати взаємовивчення та самоаналізування педагогами власної діяльності.
Результати самоаналізування, взаємовивчення та рекомендації керівництва загальноосвітнього навчального закладу допоможуть педагогові розробити індивідуальний план самоосвіти з урахуванням власних професійних потреб.
Нормативно-правові акти та офіційні роз’яснення, необхідні для здійснення внутрішньошкільного контролю, для зручності пошуку та використання подано в окремій папці каталогу документів цього випуску КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».
Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів і щиро зичимо, щоб внутрішньошкільний контроль обов’язково мотивував педагогів до творчого пошуку, поповнив скарбницю педагогічних звершень та сприяв подальшому розвитку Вашого навчального закладу.
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу