Внутрішньошкільний контроль

Внутрішньошкільний контроль — це відповідальна і багатогранна система роботи, що мотивує педагогів до творчого пошуку та сприяє подальшому розвитку навчального закладу. Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів.

Метою методичної роботи заступника директора школи є створення в загальноосвітньому навчальному закладі такого навчально-виховного простору, який дасть змогу забезпечувати змістовною діяльністю учнів і підвищувати професійний рівень педагогів. Досягненню цієї мети сприяє проведення внутрішньошкільного контролю.

Заступник директора школи може делегувати деякі свої повноваження педагогам, діяльність яких вивчає, зокрема організувати взаємовивчення та самоаналізування педагогами власної діяльності.

Результати самоаналізування, взаємовивчення та рекомендації керівництва загальноосвітнього навчального закладу допоможуть педагогові розробити індивідуальний план самоосвіти з урахуванням власних професійних потреб.

Нормативно-правові акти та офіційні роз’яснення, необхідні для здійснення внутрішньошкільного контролю, для зручності пошуку та використання подано в окремій папці каталогу документів цього випуску КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».

Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів і щиро зичимо, щоб внутрішньошкільний контроль обов’язково мотивував педагогів до творчого пошуку, поповнив скарбницю педагогічних звершень та сприяв подальшому розвитку Вашого навчального закладу.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230507

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді