Внутрішньошкільний контроль — це відповідальна і багатогранна система роботи, що мотивує педагогів до творчого пошуку та сприяє подальшому розвитку навчального закладу. Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів.
Метою методичної роботи заступника директора школи є створення в загальноосвітньому навчальному закладі такого навчально-виховного простору, який дасть змогу забезпечувати змістовною діяльністю учнів і підвищувати професійний рівень педагогів. Досягненню цієї мети сприяє проведення внутрішньошкільного контролю.
Заступник директора школи може делегувати деякі свої повноваження педагогам, діяльність яких вивчає, зокрема організувати взаємовивчення та самоаналізування педагогами власної діяльності.
Результати самоаналізування, взаємовивчення та рекомендації керівництва загальноосвітнього навчального закладу допоможуть педагогові розробити індивідуальний план самоосвіти з урахуванням власних професійних потреб.
Нормативно-правові акти та офіційні роз’яснення, необхідні для здійснення внутрішньошкільного контролю, для зручності пошуку та використання подано в окремій папці каталогу документів цього випуску КОЗА-ДИСКа «Шаблони і розробки для завучів школи».
Пропонуємо ознайомитися з повним переліком розміщених на диску документів і щиро зичимо, щоб внутрішньошкільний контроль обов’язково мотивував педагогів до творчого пошуку, поповнив скарбницю педагогічних звершень та сприяв подальшому розвитку Вашого навчального закладу.
Портфоліо вихователя — це спосіб продемонструвати свій підхід до професії, показати себе як фахівця, який постійно розвивається. Як створити й оформити портфоліо вихователя дошкільного закладу? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу? Про це — у статті.
Комплексне психолого-педагогічне оцінювання розвитку дитини є одним із механізмів забезпечення права дітей з особливими освітніми потребами на належну освіту. Розглянемо порядок його проведення та документальний супровід
Скористайтеся інтерактивним сервісом, щоб отримати технологічні карти страв для харчування дітей у ЗДО. Рекомендації та кілька технологічних карток скачайте зі статті просто зараз.
Чому інтерактивні методи навчання найефективніші та як їх використовувати в роботі з дошкільниками, учнями й педагогами. Принципи, завдання, класифікації, приклади інтерактивних методів навчання
Педагогічне кредо – це ваш професійний дороговказ. Воно формує підхід до роботи, впливає на взаємодію з дітьми та батьками. Але як серед сотень цитат і філософських думок знайти те, що справді відображає вашу місію?