У квітні 2014 року відбудеться конференція «Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні». Педагоги з усієї України матимуть можливість обговорити актуальні питання проведення моніторингу та ознайомитися з досвідом своїх колег.
Міністерство освіти і науки України (МОН) та Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошують освітян взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні».
Конференція відбудеться у м. Рівне 3—4 квітня 2014 року на базі Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти, повідомляє МОН.
Учасники працюватимуть у таких секціях:
- Освіта в Україні та проблеми оцінювання якості освіти
- Моніторинг та оцінка освіти в країнах світу
- Методологічні основи оцінювання та моніторингу якості освіти
- Концепції, моделі та програми моніторингу якості освіти в регіонах
- Організація інформаційної підтримки моніторингу якості освіти (створення сайтів, обмін інформацією)
- Моніторинг здоров’язбережувального середовища навчальних закладів.
Також у межах конференції відбудеться семінар на тему «Становлення та розвиток системи моніторингу якості освіти в Рівненській області».
Читайте докладніше.
Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.