МОН запрошує освітян на конференцію

У квітні 2014 року відбудеться конференція «Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні». Педагоги з усієї України матимуть можливість обговорити актуальні питання проведення моніторингу та ознайомитися з досвідом своїх колег.

Міністерство освіти і науки України (МОН) та Інститут інноваційних технологій і змісту освіти запрошують освітян взяти участь у Всеукраїнській науково-практичній конференції «Моніторинг якості освіти: становлення та розвиток в Україні».

Конференція відбудеться у м. Рівне 3—4 квітня 2014 року на базі Рівненського інституту післядипломної педагогічної освіти, повідомляє МОН.

Учасники працюватимуть у таких секціях:

  1. Освіта в Україні та проблеми оцінювання якості освіти
  2. Моніторинг та оцінка освіти в країнах світу
  3. Методологічні основи оцінювання та моніторингу якості освіти
  4. Концепції, моделі та програми моніторингу якості освіти  в регіонах
  5. Організація  інформаційної підтримки  моніторингу  якості  освіти  (створення сайтів, обмін інформацією)
  6. Моніторинг здоров’язбережувального середовища навчальних закладів.

Також у межах конференції відбудеться семінар на тему «Становлення та розвиток системи моніторингу якості освіти в Рівненській області».      

Читайте докладніше.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230327

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4305

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді