Електронні освітні ресурси для навчання

Інститут модернізації змісту освіти створить до 1 квітня 2016 року перелік електронних освітніх ресурсів для дистанційного, індивідуального навчання або самоосвіти

У першому півріччі 2016 року буде проведено аналіз та систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів для навчання. Про це йдеться у наказі МОН України «Про систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів» від 12.01.2016 № 9.

Так,відповідно до наказу органам управління освітою обласних та Київської міської держадміністрацій до кінця лютого необхідно надати Інституту модернізації змісту освіти інформацію щодо використання власних відкритих електронних освітніх ресурсів у загальноосвітніх навчальних закладах.

До 1 квітня Інститут модернізації змісту освіти створить перелік електронних освітніх ресурсів, який постійно оновлюватиметься. А також здійснить аналіз результатів використання електронних освітніх ресурсів в українських школах.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230509

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді