Інститут модернізації змісту освіти створить до 1 квітня 2016 року перелік електронних освітніх ресурсів для дистанційного, індивідуального навчання або самоосвіти
У першому півріччі 2016 року буде проведено аналіз та систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів для навчання. Про це йдеться у наказі МОН України «Про систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів» від 12.01.2016 № 9.
Так,відповідно до наказу органам управління освітою обласних та Київської міської держадміністрацій до кінця лютого необхідно надати Інституту модернізації змісту освіти інформацію щодо використання власних відкритих електронних освітніх ресурсів у загальноосвітніх навчальних закладах.
До 1 квітня Інститут модернізації змісту освіти створить перелік електронних освітніх ресурсів, який постійно оновлюватиметься. А також здійснить аналіз результатів використання електронних освітніх ресурсів в українських школах.
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти