Інститут модернізації змісту освіти створить до 1 квітня 2016 року перелік електронних освітніх ресурсів для дистанційного, індивідуального навчання або самоосвіти
У першому півріччі 2016 року буде проведено аналіз та систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів для навчання. Про це йдеться у наказі МОН України «Про систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів» від 12.01.2016 № 9.
Так,відповідно до наказу органам управління освітою обласних та Київської міської держадміністрацій до кінця лютого необхідно надати Інституту модернізації змісту освіти інформацію щодо використання власних відкритих електронних освітніх ресурсів у загальноосвітніх навчальних закладах.
До 1 квітня Інститут модернізації змісту освіти створить перелік електронних освітніх ресурсів, який постійно оновлюватиметься. А також здійснить аналіз результатів використання електронних освітніх ресурсів в українських школах.
Внутрішня система забезпечення якості освіти об’єднує умови, чіткі процедури та конкретні заходи всередині школи. Чи важливіша вона за інституційний аудит? Відповідь – у статті.
Вибір підручників є одним з важливих елементів для забезпечення якості освіти учнів. Які навчальні матеріали та завдання обрати, найкраще знають вчителі. Тому саме вчителів долучають до участі в конкурсному відборі підручників. Який порядок вибору підручників, які результати цього вибору в 2024/2025 навчальному році – далі у статті
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
Табель обліку використання робочого часу щомісяця складають на всіх працівників закладу освіти. Розглянемо особливості ведення документа, дані якого ураховують під час обчислення заробітної плати та заповнення форм державних статистичних спостережень
Уточните та узагальните особливості блочно-тематичного планування. Отримаєте варіант блочно-тематичного планування, яким зможете скористатися у своїй роботі.