Інститут модернізації змісту освіти створить до 1 квітня 2016 року перелік електронних освітніх ресурсів для дистанційного, індивідуального навчання або самоосвіти
У першому півріччі 2016 року буде проведено аналіз та систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів для навчання. Про це йдеться у наказі МОН України «Про систематизацію досвіду використання електронних освітніх ресурсів» від 12.01.2016 № 9.
Так,відповідно до наказу органам управління освітою обласних та Київської міської держадміністрацій до кінця лютого необхідно надати Інституту модернізації змісту освіти інформацію щодо використання власних відкритих електронних освітніх ресурсів у загальноосвітніх навчальних закладах.
До 1 квітня Інститут модернізації змісту освіти створить перелік електронних освітніх ресурсів, який постійно оновлюватиметься. А також здійснить аналіз результатів використання електронних освітніх ресурсів в українських школах.
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень