МОН України оприлюднило методичні рекомендації щодо організації та проведення у загальноосвітніх навчальних закладах Уроку Соборності «Єднання заради Незалежності»
МОН України оприлюднило лист «Щодо відзначення Дня Соборності України» від 11.01.2016 № 1/9-5. У листі надано методичні рекомендації щодо організації та проведення у загальноосвітніх навчальних закладах Уроку Соборності «Єднання заради Незалежності» (до Дня Соборності України 22 січня 2016 року).
Орієнтовний період відзначення пам’ятної події — з 19 по 22 січня 2016 року.
МОН рекомендує всі заходи, які будуть проведені в рамках відзначення Дня Соборності України, висвітлити на web-сторінках навчальних закладів та органів управління освітою.
У методичних рекомендаціях особливу увагу приділено організації заходів для учнів 9-11-х класів. Для старшокласників можна додатково провести відео-уроки, ділові ігри, вікторини, обговорення, диспути, брейн-ринги, екскурсії та різноманітні конкурси.
Цікаві активності економічної спрямованості допоможуть дитині осягнути основи фінансових відносин. Використайте ігри, цікаві завдання та інші активності, щоб залучити дітей до доступного практичного досвіду поводження з грошима та виконання соціально-економічних ролей
Роз’ясніть, як батьки можуть підтримати дитину в адаптаційний період. Ознайомте їх із фізіологічними й психологічними особливостями адаптації дитини до школи. Запропонуйте виконати практичні вправи. Налагодьте партнерські відносини з батьками
Щоденні навчальні заняття першокласників потребують напруженої розумової праці, активізації уваги і зосередження. Все це впливає на емоційний стан школярів. Скористайтеся інформацією та методиками, що допоможуть з'ясувати стан адаптації першокласників та допомогти їм швидко адаптуватися до умов навчання
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?