Плекаємо особистість дитини: психологічний аспект

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Січневе число журналу «Практичний психолог: Школа» присвячено темі становлення особистості дитини. На сторінках видання подано рекомендації щодо формування морально-етичних цінностей школяра та розкрито психологічні труднощі пубертатного періоду. Ознайомтеся зі змістом докладніше.

Щоб вирости щасливою, упевненою в собі, дитина передусім має знати, що її люблять, приймають такою, як вона є: з усіма примхами та недоліками. Їй надзвичайно важливо усвідомлювати, що люблять її не «за щось», а «незважаючи ні на що»! Лише таке ставлення дорослих допомагає дитині виростити крила віри в себе й оточення.

Матеріали січневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють напрацювання психологічної служби міста Дніпродзержинська Дніпропетровської області, організованої за інтегрованою моделлю. Про процес входження психологічної служби міста до системи освіти України, її становлення та здобутки читайте, зокрема, в статті «Психологічна служба міста Дніпродзержинська: становлення та розвиток».

Важливою складовою становлення молодшого школяра є його морально-етичне виховання. Про організацію діяльності щодо формування морально-етичних цінностей у молодших школярів читайте в статті «Формування морально-етичних цінностей у молодшого школяра», в якій подано правила проведення психологічних занять щодо формування морально-етичних цінностей дитини.

Основне завдання під час навчання письма ліворукої дитини — навчити дитину пересувати руку зліва направо за лінією письма. У статті «Психолого-педагогічний супровід ліворуких дітей» йдеться про специфіку функціонування головного мозку ліворукої дитини, її підготовку до оволодіння письмом. На допомогу педагогічним працівникам у статті вміщено зразки графічних вправ для ліворуких дітей, а також «Рекомендації для педагогів щодо роботи з ліворукими дітьми».

Одним із шляхів забезпечення індивідуальної роботи з учнями є створення на рівні школи наукового товариства юних психологів. У статті «Шкільне наукове товариство юних психологів як засіб особистісного зростання учнів» розкрито особливості організації діяльності такого товариства, подано приклад оформлення паспорта шкільного наукового товариства юних психологів, а також його статуту.

Позитивні та негативні аспекти участі дітей у телешоу, конкурсах чи змаганнях розкрито в статті «Ризики участі дітей у телевізійних проектах», у якій також вміщено пам’ятку для батьків «Як запобігти негативним наслідкам участі дітей у телевізійних проектах».

Психологічні труднощі пубертатного періоду, діяльність практичного психолога щодо направлення дитини на психолого-медико-педагогічну консультацію, готовність педагога до впровадження інновацій в освіті — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни

Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7119

Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль

Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3188

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді