Щоб вирости щасливою, упевненою в собі, дитина передусім має знати, що її люблять, приймають такою, як вона є: з усіма примхами та недоліками. Їй надзвичайно важливо усвідомлювати, що люблять її не «за щось», а «незважаючи ні на що»! Лише таке ставлення дорослих допомагає дитині виростити крила віри в себе й оточення.
Матеріали січневого числа журналу «Практичний психолог: Школа» висвітлюють напрацювання психологічної служби міста Дніпродзержинська Дніпропетровської області, організованої за інтегрованою моделлю. Про процес входження психологічної служби міста до системи освіти України, її становлення та здобутки читайте, зокрема, в статті «Психологічна служба міста Дніпродзержинська: становлення та розвиток».
Важливою складовою становлення молодшого школяра є його морально-етичне виховання. Про організацію діяльності щодо формування морально-етичних цінностей у молодших школярів читайте в статті «Формування морально-етичних цінностей у молодшого школяра», в якій подано правила проведення психологічних занять щодо формування морально-етичних цінностей дитини.
Основне завдання під час навчання письма ліворукої дитини — навчити дитину пересувати руку зліва направо за лінією письма. У статті «Психолого-педагогічний супровід ліворуких дітей» йдеться про специфіку функціонування головного мозку ліворукої дитини, її підготовку до оволодіння письмом. На допомогу педагогічним працівникам у статті вміщено зразки графічних вправ для ліворуких дітей, а також «Рекомендації для педагогів щодо роботи з ліворукими дітьми».
Одним із шляхів забезпечення індивідуальної роботи з учнями є створення на рівні школи наукового товариства юних психологів. У статті «Шкільне наукове товариство юних психологів як засіб особистісного зростання учнів» розкрито особливості організації діяльності такого товариства, подано приклад оформлення паспорта шкільного наукового товариства юних психологів, а також його статуту.
Позитивні та негативні аспекти участі дітей у телешоу, конкурсах чи змаганнях розкрито в статті «Ризики участі дітей у телевізійних проектах», у якій також вміщено пам’ятку для батьків «Як запобігти негативним наслідкам участі дітей у телевізійних проектах».
Психологічні труднощі пубертатного періоду, діяльність практичного психолога щодо направлення дитини на психолого-медико-педагогічну консультацію, готовність педагога до впровадження інновацій в освіті — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках січневого числа журналу «Практичний психолог: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюВнутрішня система забезпечення якості дошкільної освіти: нові методичні рекомендації
Особливості функціонування внутрішньої системи забезпечення якості дошкільної освіти МОН висвітлило у нових Методичних рекомендаціях. Розглянемо їх
12832
Пісні про осінь для дітей: для дитячого садка і не тільки
Пісні про осінь для дітей дошкільного віку: добірка з аудіо, нотами для свята осені чи музичного заняття в дитсадку
211145
Два шляхи замість одного: яким має стати профільне навчання для успіху учнів?
На 2027 рік заплановано старт кардинально оновленої профільної середньої освіти. Така ціль визначена у Концепції Нової української школи. У якому ж напрямі рухатиметься реформа
22684
Як впровадити інклюзію в закладі освіти
Практичні поради та рекомендації, які допоможуть успішно організувати інклюзивне навчання у вашому закладі, — у посібнику «Впроваджуємо інклюзію в закладі освіти» від Державної служби якості освіти. Основні тези та алгоритми впровадження інклюзії в школі читайте у статті
5649
Реформа профільної середньої освіти: до чого готуватися
В Україні розпочалася реформа профільної освіти, яка відбувається у кілька етапів. Що вона передбачає і до яких змін маємо бути готові — далі у статті
1504
