ЗНО-2014 стартує з іноземної мови — УЦОЯО

Український центр оцінювання якості освіти стурбований повідомленнями про те, що ЗНО-2014 стартує з української мови. В УЦОЯО наголошують, що згідно із затвердженим календарним планом тестування розпочнеться перевіркою знань з іноземної мови.

Український центр оцінювання якості освіти повідомляє, що у засобах масової інформації подекуди з’являються повідомлення про те, що зовнішнє незалежне оцінювання у 2014 році стартує 3 червня тестом з української мови і літератури.

З огляду на це, в УЦОЯО наголошують: зовнішнє незалежне оцінювання у 2014 році розпочнеться перевіркою знань з іноземної мови.

Відповідне повідомлення розміщено на офіційному порталі Українського центру оцінювання якості освіти.

Для того, аби спростувати інформацію, в УЦОЯО нагадують, що Календарним планом підготовки та проведення зовнішнього незалежного оцінювання навчальних досягнень осіб, які виявили бажання вступати до вищих навчальних закладів України в 2014 році, визначено такий графік проведення ЗНО:

  • 3 червня — іноземні мови (англійська, німецька, французька, іспанська)
  • 5-6 червня — українська мова і література
  • 10 червня — російська мова
  • 12 червня — математика
  • 14 червня — географія
  • 16 червня — біологія
  • 18 червня — фізика
  • 20 червня — історія України
  • 23 червня — хімія
  • 25 червня — всесвітня історія
  • 27 червня — світова література

Додаткова сесія триватиме з 4 по 11 липня.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді