У Верховній Раді України зареєстровано «Проект Закону про внесення змін до статті 146 Сімейного кодексу України (щодо визначення імені дитини)» від 14.01.2014 № 3881.
Відповідно до цього законопроекту батьки не мають права давати своїм дітям імена, що «складаються з назв неживих предметів, придуманих персонажів, географічних назв (позначень), флори і фауни, титулів, хвороб, одночасним поєднанням букв, символів або цифр, абревіатур».
Автори проекту — Ельбрус Тедеєв, Володимир Мисик та Артур Палатний — пропонують внести відповідні поправки до Сімейного кодексу та закріпити норму, згідно з якою дитині можна дати не більше двох імен, якщо це не обумовлено звичаями національної меншості.
«Такі запропоновані зміни є доцільними, оскільки виявлення бажання батьків присвоїти дитині певне «екзотичне» ім’я не повинно порушувати законні права дитини», — йдеться у пояснювальній записці.
Варто зауважити, що згідно з проектом закону батьки матимуть право подати скаргу до органів вищого рівня або до суду.
Статті за темою
Усі статті за темоюВід рутини до творчості: як використовувати штучний інтелект в методичній роботі
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
2735
Вивчаємо новий Державний стандарт дошкільної освіти
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
42
Персоналізація за 5 хвилин: як штучний інтелект допомагає створювати унікальні завдання та тести для учнів
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення
1690
Базовий компонент дошкільної освіти як держстандарт
Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція) затверджено 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку, а також умови, за яких ці результати можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти
107363
Неповторний сценарій: як зберегти унікальність кожної дитячої події
Музкерівник як режисер: секрети створення атмосферних свят. Які компоненти сценарію є традиційними, як правильно обрати репертуар для дошкільнят та персонажів свята, а також організувати підготовку до свята без стресу
4102
