У Верховній Раді України зареєстровано «Проект Закону про внесення змін до статті 146 Сімейного кодексу України (щодо визначення імені дитини)» від 14.01.2014 № 3881.
Відповідно до цього законопроекту батьки не мають права давати своїм дітям імена, що «складаються з назв неживих предметів, придуманих персонажів, географічних назв (позначень), флори і фауни, титулів, хвороб, одночасним поєднанням букв, символів або цифр, абревіатур».
Автори проекту — Ельбрус Тедеєв, Володимир Мисик та Артур Палатний — пропонують внести відповідні поправки до Сімейного кодексу та закріпити норму, згідно з якою дитині можна дати не більше двох імен, якщо це не обумовлено звичаями національної меншості.
«Такі запропоновані зміни є доцільними, оскільки виявлення бажання батьків присвоїти дитині певне «екзотичне» ім’я не повинно порушувати законні права дитини», — йдеться у пояснювальній записці.
Варто зауважити, що згідно з проектом закону батьки матимуть право подати скаргу до органів вищого рівня або до суду.
Статті за темою
Усі статті за темоюЯк скласти протокол батьківських зборів у ЗДО
Як скласти протокол батьківських зборів легко та ефективно. Скористайтеся поданою структурою протоколу, яка прийнятна для загальних та групових батьківських зборів.
105059
Батьківські збори в дитячому садку: коротко про головне
Традиційні та нетрадиційні батьківські збори в дитячому садку: чим відрізняються, які загальні правила, як підготувати та провести.
61621
Асистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
79601
Адаптація п’ятикласників до навчання у школі
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
115822
Як аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
252730