Тему «Знайомство: світ навколо» було обрано для першого числа журналу вихователів «Методична скарбничка вихователя» не випадково. Цей вибір зумовлений її визначальним значенням як початку процесу ознайомлення, пізнання, відкриття нового в житті маленької людини.
У вступній статті «Як користуватися журналом» окреслено особливості роботи з журналом під час планування та здійснення освітньої діяльності за блочно-тематичним принципом у межах теми «Знайомство: світ навколо», а також подано методичні рекомендації щодо засвоєння теми дошкільниками.
У цьому числі представлено перспективне планування роботи за темою, що містить змістове наповнення теми у вигляді інтелект-карти; ідею, лексичне поле та очікувані результати, а також планування інтегрованих занять протягом двох тижнів для молодшої, середньої та старшої груп, у якому подано теми занять, їхній орієнтовний хід та пріоритетні освітні завдання на щодень.
На кольорових сторінках журналу пропонуємо Вашій увазі такі матеріали:
- аудит за темою «Знайомство: світ навколо»;
- майстер-клас виготовлення цікавих творчих виробів спільно з дітьми «Я і моє ім’я»;
- казка Беати Островіцької «Але я так хочу!» у переказі Наталії Гавриш із ілюстраціями Олександри Полоскіної.
Перспективний досвід та педагогічні інновації освітньої діяльності за темою «Знайомство: світ навколо» представлено у статтях «Міні-проект «І дівчатко, і хлоп’я мають право на ім’я» та «Тематичний цикл «Будьмо знайомі».
Картотека у цьому числі журналу представлена такими дидактичними матеріалами, як-от:
- плани-конспекти інтегрованих занять;
- мовленнєві та творчі вправи;
- дидактичні, пальчикові, рухливі ігри;
- ігри-стратегії;
- літературний проект «Але я так хочу!».
Правила успішної адаптації дитини до умов дошкільного навчального закладу й правила їхнього втілення у повсякденну діяльність групи подано в публікації «Якщо в групі новенька дитина». Пропонуємо також рекомендації для педагогів щодо побудови експрес-бесіди з батьками дошкільника та аналізування її результатів у статті «Індивідуальна експрес-бесіда при першій зустрічі з батьками вихованців».
Перше число також містить вкладку з умовними позначеннями форм роботи й видів діяльності, використаних у журналі, а також майстер-клас зі створення картотеки методичних засобів за матеріалами журналу.