Знайомство: світ навколо

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Messenger-канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Побачило світ перше число нового журналу для «Методична скарбничка вихователя». Тема «Знайомство: світ навколо» містить багато аспектів, які є інструментом самостійного ознайомлення дитини з довкіллям та взаємодії з іншими, ключем до багатьох відкриттів, які очікують на неї у процесі пізнання.

Тему «Знайомство: світ навколо» було обрано для першого числа журналу вихователів «Методична скарбничка вихователя» не випадково. Цей вибір зумовлений її визначальним значенням як початку процесу ознайомлення, пізнання, відкриття нового в житті маленької людини.  

У вступній статті «Як користуватися журналом» окреслено особливості роботи з журналом під час планування та здійснення освітньої діяльності за блочно-тематичним принципом у межах теми «Знайомство: світ навколо», а також подано методичні рекомендації щодо засвоєння теми дошкільниками.

У цьому числі представлено перспективне планування роботи за темою, що містить змістове наповнення теми у вигляді інтелект-карти; ідею, лексичне поле та очікувані результати, а також планування інтегрованих занять протягом двох тижнів для молодшої, середньої та старшої груп, у якому подано теми занять, їхній орієнтовний хід та пріоритетні освітні завдання на щодень.

На кольорових сторінках журналу пропонуємо Вашій увазі такі матеріали:

  • аудит за темою «Знайомство: світ навколо»;
  • майстер-клас виготовлення цікавих творчих виробів спільно з дітьми «Я і моє ім’я»;
  • казка Беати Островіцької «Але я так хочу!» у переказі Наталії Гавриш із ілюстраціями Олександри Полоскіної.

Перспективний досвід та педагогічні інновації освітньої діяльності за темою «Знайомство: світ навколо» представлено у статтях «Міні-проект «І дівчатко, і хлоп’я мають право на ім’я» та «Тематичний цикл «Будьмо знайомі».

Картотека у цьому числі журналу представлена такими дидактичними матеріалами, як-от:

  • плани-конспекти інтегрованих занять;
  • мовленнєві та творчі вправи;
  • дидактичні, пальчикові, рухливі ігри;
  • ігри-стратегії;
  • літературний проект «Але я так хочу!».

Правила успішної адаптації дитини до умов дошкільного навчального закладу й правила їхнього втілення у повсякденну діяльність групи подано в публікації «Якщо в групі новенька дитина». Пропонуємо також рекомендації для педагогів щодо побудови експрес-бесіди з батьками дошкільника та аналізування її результатів у статті «Індивідуальна експрес-бесіда при першій зустрічі з батьками вихованців».

Перше число також містить вкладку з умовними позначеннями форм роботи й видів діяльності, використаних у журналі, а також майстер-клас зі створення картотеки методичних засобів за матеріалами журналу.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Визначаємо відповідність педагогічного працівника кваліфікаційній категорії

Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
46090

Як укладати індивідуальний навчальний план учня з особливими освітніми потребами

Індивідуальна траєкторія розвитку, індивідуальна програма розвитку, індивідуальний навчальний план — що це і для чого. З’ясовуємо, як забезпечити індивідуалізацію освітнього процесу дитини з ООП відповідно до нормативних документів
9189

Яким буде НМТ—2026

Уже чотири роки Український центр оцінювання якості освіти замість традиційного ЗНО проводить НМТ. Як проходитиме НМТ у 2026 році, починаємо дізнаватися вже зараз
1136

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді