Оголошуємо конкурс «Методичний аспект організації дослідно-експериментальної діяльності педагогів»

Незабаром стартує конкурс для вихователів-методистів. Заявки на участь прийматимуться з 25 січня по 25 квітня 2014 року. Найкращі з них будуть опубліковані на сторінках журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».

Інноваційний «бум», що є характерним для сучасної дошкільної освіти, насамперед пов’язаний з удосконаленням освітніх технологій, прагненням педагогів віднайти найефективніші з них для задоволення потреб та інтересів дошкільників, успішного формування у дітей необхідного рівня життєвої компетентності.

Наш цьогорічний конкурс від редакції журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» — для вихователів-методистів, налаштованих на творчу взаємодію з педагогами, експериментування, пошук. Адже дослідно-експериментальна діяльність може стати успішною лиш за умови об’єднання колективу в дружну команду, що акумулює творчість кожного.

До участі запрошуємо працівники дошкільних закладів, що здійснюють інноваційну навчальну діяльність

Конкурсні роботи приймаються з 25 січня по 25 квітня 2014 року

Переможці та дипломанти конкурсу отримають цінні подарунки та почесні дипломи від тематичного напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус.

Умови конкурсу читайте у журналі «Вихователь-методист дошкільного закладу» №1/2014 та на сайті oplatforma.com.ua

ЗАЯВКА на участь у конкурсі — ОБОВ’ЯЗКОВА.

Бажаємо всім успіху!

Докладніше читайте на сайті конкурсу!

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді