Січневий номер щомісячного журналу «Заступник директора школи» присвячено темі «Святкуємо 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка». Пропонуємо ознайомитися з його змістом.
У першому номері видання читачам запропоновано сценарій свята до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка та подано покроковий алгоритм створення світлиці Тараса Шевченка при навчальному закладі.
Також педагогам стануть у пригоді поради фахівців щодо підготовки учнів до виступу під час захисту науково-дослідницьких робіт. А для того, щоб навчити учнів виступати перед публікою, скористайтеся публікацією, в якій розкрито, як виявити типи інтелекту і відповідно до них розвивати здібності учнів.
Щоб удосконалити навички вчителів щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу, пропонуємо до вашої уваги семінар з елементами тренінгу для вчителів початкових класів, на якому вони не лише поглиблять свої знання про різні форми контролю, а й удосконалять уміння ефективно застосовувати їх на практиці.
До Міжнародного дня рідної мови пропонуємо провести Свято рідної мови, завдяки якому ви зацікавите учнів у поглибленому вивченні української мови й виховуватимете в них почуття власної відповідальності за збереження мови.
Корисними для вас будуть й інші публікації, зокрема започаткованої рубрики «Формуємо професійні компетенції».
Нагадуємо, що з 28 січня стартує конкурс «Організація роботи методичних об’єднань». Ознайомитися з положенням про конкурс ви маєте змогу на шпальтах січневого числа журналу. Надсилайте свої роботи і отримуйте чудові подарунки!
Статті за темою
Усі статті за темоюАдаптація п’ятикласників до навчання у школі
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
116885
Більше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
432
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4987
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
476
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7139