Цьогоріч фонди бібліотек поповнилися шістьма виданнями для осіб із вадами зору, які вийшли за підтримки Держкомтелерадіо у межах бюджетної програми «Українська книга»
Цьогоріч фонди бібліотек поповнилися шістьма виданнями для осіб із вадами зору, які вийшли за підтримки Держкомтелерадіо у межах бюджетної програми «Українська книга».
Так, шрифтом Брайля у видавництві УТОСу вийшли дві книги вибраних поезій незрячого поета Василя Лящука «Запахла нехворощ і м'ята».
ТОВ «Антологія» видала збірки вибраних творів Тараса Шевченка у п'яти частинах та Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною. Іntermezzo. Тіні забутих предків» у трьох частинах.
У державному спеціалізованому видавництві «Освіта» також вийшли рельєфно-крапковим шрифтом Брайля і плоскодрукованим текстом дві збірки українських народних казок «Ріпка. Курочка Ряба» та «Рукавичка. Колосок». Кольорові малюнки для цих дитячих книжок виконано у спеціальній манері із дублюванням рельєфу та кола зображення.
Раніше у межах програми виходило по 1-2 видання шрифтом Брайля на рік.
Які допоміжні засоби для навчання дітей з особливими освітніми потребами мають бути в закладі освіти, за які кошти їх закупляти та як використовувати — читайте у статті
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
КМУ затвердив Державний стандарт профільної середньої освіти 25 липня 2024 року. Що закладено в документі, як реалізовуватимуть концепцію профільної середньої освіти — у статті.
Постанова КМУ, якою затверджено новий Порядок утворення та функціонування спеціальних груп вихованців закладів дошкільної освіти, набрала чинності 1 серпня 2025 року. Читайте головне про обов’язки керівника ЗДО, про комплектування спеціальних груп та організацію освітнього процесу в них
Основні положення статті 16-1 Закону про загальну середню освіту: термінологія, організація інклюзивних класів, надання корекційно-розвиткових послуг та ін.