Цьогоріч фонди бібліотек поповнилися шістьма виданнями для осіб із вадами зору, які вийшли за підтримки Держкомтелерадіо у межах бюджетної програми «Українська книга»
Цьогоріч фонди бібліотек поповнилися шістьма виданнями для осіб із вадами зору, які вийшли за підтримки Держкомтелерадіо у межах бюджетної програми «Українська книга».
Так, шрифтом Брайля у видавництві УТОСу вийшли дві книги вибраних поезій незрячого поета Василя Лящука «Запахла нехворощ і м'ята».
ТОВ «Антологія» видала збірки вибраних творів Тараса Шевченка у п'яти частинах та Михайла Коцюбинського «Дорогою ціною. Іntermezzo. Тіні забутих предків» у трьох частинах.
У державному спеціалізованому видавництві «Освіта» також вийшли рельєфно-крапковим шрифтом Брайля і плоскодрукованим текстом дві збірки українських народних казок «Ріпка. Курочка Ряба» та «Рукавичка. Колосок». Кольорові малюнки для цих дитячих книжок виконано у спеціальній манері із дублюванням рельєфу та кола зображення.
Раніше у межах програми виходило по 1-2 видання шрифтом Брайля на рік.
Чи замінить ШІ вчителя? Ні. Але він осучаснить уроки НУШ, компенсує відсутність очного контролю та зекономить час на підготовку. Використовуйте ШІ для кращої педагогічної взаємодії - про це далі у статті
Графік відпусток — обов’язковий документ. За відсутність графіка чи не ознайомлення з ним працівників Держпраці притягує керівників до адміністративної відповідальності. Перевірте, чи правильно склали, затвердили й погодили документ
Скористайтеся можливостями штучного інтелекту, щоб урізноманітнити методичну роботу з педагогами. Підкажемо, які нейромережі стануть у пригоді під час професійної діяльності
Новий Державний стандарт дошкільної освіти набере чинності 1 вересня 2027 року. З’ясуємо, які ключові компетентності, освітні напрями та результати навчання за кожним напрямом він визначає
Інтернет-ресурси, зокрема нейромережі, стрімко набирають популярності. Ознайомтеся з основними відомостями про нейромережі та штучний інтелект в освітньому процесі. Скористайтеся досвідом, як створювати за їх допомогою навчальний контент і розвивати в учнів критичне мислення