Атестація педагогічних працівників — це важливе питання, що хвилює багатьох освітян. Який порядок проведення атестації осіб при призначенні їх на посади керівників загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів? На це запитання дає відповідь МОН.
У листі МОН «Щодо атестації керівників ЗНЗ та ПНЗ» від 13.12.2013 № 2/5-13-3018 зауважено, що на посаду керівника загальноосвітнього та позашкільного навчального закладу може претендувати особа, яка успішно пройшла атестацію керівних кадрів освіти.
У Типовому положенні про атестацію педагогічних працівників, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 06.10.2010 № 930, визначено порядок проведення атестації.
Керівник органу управління освітою у вільній формі здійснює подання про атестацію працівника. Воно має містити мотивовану всебічну та об'єктивну оцінку професійних, ділових якостей претендента на посаду керівника навчального закладу та результати його професійної діяльності.
У разі позитивного рішення комісії керівник закладу або органу управління освітою видає наказ про присвоєння кваліфікаційної категорії протягом п'яти днів після проведеного засідання.
«Пунктом 3.15 Типового положення визначено, що на кожного педагогічного працівника, який атестується, оформлюється атестаційний лист у двох примірниках, один з яких зберігається в особовій справі педагогічного працівника, а другий не пізніше трьох днів після атестації видається йому під підпис», — йдеться у роз’ясненні.
У разі переведення працівника на іншу посаду відповідні органи управління освітою проводять позачергову атестацію.
Які документи оформити під час атестації педагогічних працівників? Які з них – обов’язкові, а які педагог може подати за бажанням? Про все це розказуємо у статті.
Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
Кваліфікаційні категорії педагогічним працівникам закладів освіти присвоюють чи підтверджують лише за результатами атестації. При цьому враховують, зокрема, вимоги, які встановлені до рівня професійної кваліфікації та стажу працівників. Розглянемо, які саме
З’ясуємо, чи тотожні поняття «фаховий молодший бакалавр» та «молодший бакалавр». Розберемося, як співвідноситься кваліфікація в документі про освіту та рівень кваліфікації за Національною рамкою кваліфікацій і як це впливає на атестацію педагога. А також як атестувати педагогів із середньою спеціальною освітою, отриманою до 1991 року
Атестаційні комісії якого рівня проводять атестацію практичних психологів і соціальних педагогів, де вони мають бути утворені? Які кваліфікаційні категорії та педагогічні звання можна присвоювати?