У листі від 03.02.2014 № 1/9-83 Міністерство освіти і науки України висловило підтримку популярному напряму навчально-виховної діяльності — музейній педагогіці.
Як зазначено у документі, успішний досвід багатьох навчальних закладів України свідчить про те, що засоби музейної педагогіки містять великий потенціал для особистісного розвитку дітей дошкільного віку.
У міністерстві переконані, що створення міні-музеїв у дитячих садках забезпечить умови, необхідні для безпосереднього залучення дітей до світу мистецтва.
«Міні-музеї — це осередки, що оформлені відповідно до певної теми і можуть містити, окрім «музейних експонатів», дитячі роботи, створені малюками до і після відвідування класичних музеїв», — йдеться у листі.
МОН пропонує вивчити кращий досвід музеїв, створених у дошкільних навчальних закладах, та розпочати його впровадження у навчально-виховний процес.
Докладніше про особливості експозиції міні-музею та прийоми організації самостійної пізнавальної діяльності дошкільників у ньому читайте на сторінках серпневого числа журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу».
Статті за темою
Усі статті за темоюВід Різдва — до Різдва: сенси і традиції свята для дітей
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
13064
Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо: готуємося до Різдва
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
49365
Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
121
Сучасний сценарій свята Нового року в дитячому садку
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
93629
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282720
