Зміст цього номера журналу тематично багатий. У ньому вміщено публікації щодо підвищення професійної майстерності, створення безпечних умов навчання та виховання дітей, збереження їхнього здоров’я, кадрових та господарських питань тощо.
Зокрема, до вашої уваги — нормативно-правові документи, що стосуються організації харчування учнів, пам’ятка щодо обов’язків осіб, відповідальних за організацію харчування учнів, приклад оформлення наказу про створення комісії з бракеражу продуктів харчування та продовольчої сировини. Принагідно подано статтю про профілактику залізодефіцитних станів у дітей шляхом організації раціонального харчування.
Детально описано порядок проведення спеціального розслідування нещасного випадку. Також роз’яснено особливості присвоєння педагогічних звань та оплати праці вчителя, який викладає кілька навчальних предметів і має різні педагогічні звання.
Як і завжди, подано моніторинг нових нормативно-правових актів та роз’яснення експертів, які цього разу стосуються тривалості робочого часу вчителів та надання методичних днів, оплати праці педагогічних працівників, установлення їм доплат і надбавок.
Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках лютневого номера журналу «Практика управління закладом освіти».
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2781
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13859
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
218
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273333
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256605
