Вийшло друком лютневе число журналу «Музичний керівник» (02/2014), присвячене темі морально-етичного та естетичного виховання дошкільників засобами музики.
Зокрема, у методичній статті «Музичне мистецтво: предмет освіти чи виховання?» ви дізнаєтеся, які види музичної діяльності здатні максимально закласти в дітях розуміння й відчуття гармонії та краси, високої моралі та етики.
Натомість практичним порадником із питання етичного та естетичного виховання дошкільників для вас неодмінно стануть чудові авторські сценарії музичних казок для дітей середньої та старшої груп — «Любий друже, не лінуйся, добрим ділом ти красуйся!», «Як Козенята маму шукали» та «Недобра пані Лінь», — де підносяться одвічні цінності добра, дружби, взаємодопомоги та любові до праці.
Естетичну насолоду ми пропонуємо отримати вашим найменшим вихованцям, поринувши у світ чарівних звуків. Як саме — читайте у конспекті музичного заняття з однойменною назвою. А старші дошкільники нехай по-справжньому насолодяться захопливою грою в білі фантазії, яка представлена у конспекті музичного заняття переможця минулорічного конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», організованого журналом «Музичний керівник».
Як завжди, пропонуємо до вашої уваги пісенну колекцію, яка містить твори для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.
Насамкінець, для вас у цьому числі журналу — публікація від експерта-аналітика, присвячена питанню оплати праці за заміну тимчасово відсутнього музичного керівника.
Статті за темою
Усі статті за темоюНавігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
433
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7097
Асистент дитини з особливими освітніми потребами: хто це та яка його роль
Ознайомтеся з умовами допуску асистента дитини до освітнього процесу, з вимогами щодо його роботи в закладах дошкільної та загальної середньої освіти, а також яка при цьому роль керівника закладу освіти
3144
Адаптація дитини до дитячого садка: вдало пройдемо разом
Адаптація — це випробування не лише для малюка, а й для всієї родини. Як пройти його легко та без сліз? У нашій статті ми розповідаємо про три головні чинники, що впливають на успішну адаптацію: досвід дитини, підготовка батьків і професіоналізм педагогів. Дізнайтеся, як допомогти вашому малюку звикнути до нового середовища, уникнути типових помилок і зробити період адаптації спокійним та радісним.
776
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
274123