Вийшло друком лютневе число журналу «Музичний керівник» (02/2014), присвячене темі морально-етичного та естетичного виховання дошкільників засобами музики.
Зокрема, у методичній статті «Музичне мистецтво: предмет освіти чи виховання?» ви дізнаєтеся, які види музичної діяльності здатні максимально закласти в дітях розуміння й відчуття гармонії та краси, високої моралі та етики.
Натомість практичним порадником із питання етичного та естетичного виховання дошкільників для вас неодмінно стануть чудові авторські сценарії музичних казок для дітей середньої та старшої груп — «Любий друже, не лінуйся, добрим ділом ти красуйся!», «Як Козенята маму шукали» та «Недобра пані Лінь», — де підносяться одвічні цінності добра, дружби, взаємодопомоги та любові до праці.
Естетичну насолоду ми пропонуємо отримати вашим найменшим вихованцям, поринувши у світ чарівних звуків. Як саме — читайте у конспекті музичного заняття з однойменною назвою. А старші дошкільники нехай по-справжньому насолодяться захопливою грою в білі фантазії, яка представлена у конспекті музичного заняття переможця минулорічного конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», організованого журналом «Музичний керівник».
Як завжди, пропонуємо до вашої уваги пісенну колекцію, яка містить твори для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.
Насамкінець, для вас у цьому числі журналу — публікація від експерта-аналітика, присвячена питанню оплати праці за заміну тимчасово відсутнього музичного керівника.
Статті за темою
Усі статті за темоюОплата праці педпрацівників дошкільних закладів: зміни відповідно до Закону про дошкільну освіту
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
7584
Дидактичні ігри для дітей
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516
Сходинками самоосвіти — до професійного зростання
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524
Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982