Вийшло друком лютневе число журналу «Музичний керівник» (02/2014), присвячене темі морально-етичного та естетичного виховання дошкільників засобами музики.
Зокрема, у методичній статті «Музичне мистецтво: предмет освіти чи виховання?» ви дізнаєтеся, які види музичної діяльності здатні максимально закласти в дітях розуміння й відчуття гармонії та краси, високої моралі та етики.
Натомість практичним порадником із питання етичного та естетичного виховання дошкільників для вас неодмінно стануть чудові авторські сценарії музичних казок для дітей середньої та старшої груп — «Любий друже, не лінуйся, добрим ділом ти красуйся!», «Як Козенята маму шукали» та «Недобра пані Лінь», — де підносяться одвічні цінності добра, дружби, взаємодопомоги та любові до праці.
Естетичну насолоду ми пропонуємо отримати вашим найменшим вихованцям, поринувши у світ чарівних звуків. Як саме — читайте у конспекті музичного заняття з однойменною назвою. А старші дошкільники нехай по-справжньому насолодяться захопливою грою в білі фантазії, яка представлена у конспекті музичного заняття переможця минулорічного конкурсу «АКАДЕМІЯ тітоньки МУЗИки», організованого журналом «Музичний керівник».
Як завжди, пропонуємо до вашої уваги пісенну колекцію, яка містить твори для дітей молодшого, середнього та старшого дошкільного віку.
Насамкінець, для вас у цьому числі журналу — публікація від експерта-аналітика, присвячена питанню оплати праці за заміну тимчасово відсутнього музичного керівника.
Статті за темою
Усі статті за темоюАдаптація п’ятикласників до навчання у школі
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
121782
Надбавка за вислугу років педагогічним працівникам: зміни у виплатах
Кому та кому виплачувати надбавку за вислугу років і чи зараховувати до стажу час роботи на педагогічних посадах за кордоном — нові роз’яснення у статті
55503
Як використовувати чат GPT в роботі з учнями
Поява чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT викликала справжній фурор серед дітей та дорослих. Появу чат-бота можна ігнорувати, а можна використати у роботі з учнями та під час підготовки до уроків. Ділимося ідеями у статті.
6143
Програма «Впевнений старт»: гайд для педагогів, що працюють з дошкільниками
Підготовка до навчального року охоплює величезну кількість питань. Одне з основних — вибір освітньої програми, яка відповідатиме викликам сучасності, дасть змогу забезпечити гармонійний розвиток дошкільників та ще й, бажано, залучити до взаємодії батьків. Чи є така? Так, усім цим вимогам відповідає програма «Впевнений старт». Детальніше — у статті
2603
SELFIE for Teachers - як вчителю оцінити власну цифрову компетентність
Представляємо SELFIE for Teachers — безкоштовний, конфіденційний та простий у використанні інструмент самооцінювання від Європейської Комісії, розроблений на основі європейської рамки DigCompEdu
105
