До 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка у стінах Національного університету «Острозька академія» буде проведено унікальну акцію. Протягом двох тижнів студенти, митці та громадські діячі організують безперервне читання поезій Кобзаря.
У Національному університеті «Острозька академія» 27 лютого 2014 року стартує унікальна акція. Її учасники організують безперервне читання поезій Кобзаря, приурочене до 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
Акція триватиме по 9 березня 2014 року.
Як повідомляє Міністерство освіти і науки України, процедуру поетичного марафону погоджено з адміністрацією Книги рекордів Гіннеса та номінована на новий світовий рекорд у розділі «Найдовший естафетний марафон читання».
У реалізації проекту візьмуть участь найвидатніші культурні, громадські, політичні діячі та засоби масової інформації.
Студенти та викладачі Острозької академії переконані, що єдність та участь у встановленні цього світового рекорду стане найліпшим вшануванням ювілею видатного українця та сприятиме утвердженню у суспільстві духовних заповідей великого Кобзаря.
З’ясуємо, як проєктують штатний розпис дошкільного закладу і які зміни врахувати згідно з новим Законом про дошкільну освіту та новими Типовими штатними нормативами. Допоможемо вам внести зміни в штатний розпис, обрати форму та заповнити її без помилок
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.