Шановні колеги, запрошуємо до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти», що відбудеться сьогодні, 25 лютого.
25 лютого напрям «Експертус Освіта» запрошує до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян України на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».
Для перегляду вебінару 25 лютого о 14:00 перейдіть на сторінку вебінару, у формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та контактний телефон, які Ви вказували при реєстрації.
Тема вебінару буде актуальною для:
- практичних психологів навчальних закладів різних типів
- вихователів та вихователів-методистів ДНЗ
- учителів початкових класів, завучів ЗНЗ
- фахівців органів управління освітою, методичних та психологічних служб
У програмі вебінару:
- Психофізіологічні можливості та небезпеки в адаптації першокласників
- Проблема шкільних неврозів у молодших школярів
Лектори:
Олександр КОЧЕРГА, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент
Людмила ТЕРЕЩЕНКО, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І.О. Синиці Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
Приємного перегляду!
Як провести педагогічні читання в закладі освіти нетрадиційно? Як організувати підготовку до педагогічних читань та інтерактивну роботу під час їх проведення — читайте та використовуйте детальні алгоритм та опис у статті
З'ясуємо чинні положення щодо оплати праці педагогічних працівників закладів дошкільної освіти
Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень