Перегляньте БЕЗОПЛАТНИЙ вебінар

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Шановні колеги, запрошуємо до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти», що відбудеться сьогодні, 25 лютого.

25 лютого напрям «Експертус Освіта» запрошує до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян України на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».

Для перегляду вебінару 25 лютого о 14:00 перейдіть на сторінку вебінару, у формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та контактний телефон, які Ви вказували при реєстрації.

Тема вебінару буде актуальною для:

  • практичних психологів навчальних закладів різних типів
  • вихователів та вихователів-методистів ДНЗ
  • учителів початкових класів, завучів ЗНЗ
  • фахівців органів управління освітою, методичних та психологічних служб

У програмі вебінару:

  • Психофізіологічні можливості та небезпеки в адаптації першокласників
  • Проблема шкільних неврозів у молодших школярів

Лектори:

Олександр КОЧЕРГА, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент

Людмила ТЕРЕЩЕНКО, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І.О. Синиці Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук

Приємного перегляду!

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282581

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
136

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді