Шановні колеги, запрошуємо до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти», що відбудеться сьогодні, 25 лютого.
25 лютого напрям «Експертус Освіта» запрошує до участі у БЕЗОПЛАТНОМУ вебінарі для освітян України на тему «Психолого-педагогічні та психофізіологічні проблеми початкової освіти».
Для перегляду вебінару 25 лютого о 14:00 перейдіть на сторінку вебінару, у формі авторизації введіть ПІБ, електронну адресу та контактний телефон, які Ви вказували при реєстрації.
Тема вебінару буде актуальною для:
- практичних психологів навчальних закладів різних типів
- вихователів та вихователів-методистів ДНЗ
- учителів початкових класів, завучів ЗНЗ
- фахівців органів управління освітою, методичних та психологічних служб
У програмі вебінару:
- Психофізіологічні можливості та небезпеки в адаптації першокласників
- Проблема шкільних неврозів у молодших школярів
Лектори:
Олександр КОЧЕРГА, заступник директора Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, кандидат психологічних наук, доцент
Людмила ТЕРЕЩЕНКО, старший науковий співробітник лабораторії психології навчання імені І.О. Синиці Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, канд. психол. наук
Приємного перегляду!
Скористайтеся ідеями, щоб свято Нового року було сучасним і цікавим. Скачайте сценарії новорічного свята для дітей дошкільного віку
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі