Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515.
Технічний регламент було розроблено з урахуванням Директиви 2009/48 Європейського Парламенту та Ради від 18.06.2009 про безпечність іграшок.
Документ установлює вимоги до безпечності іграшок та їх обігу на території України. Дія Технічного регламенту поширюється на вироби, що призначені для використання у грі дітьми віком до 14 років.
У документі визначено обов’язки суб’єктів господарювання, вимоги щодо безпечності іграшок, декларація про відповідність, особливості застосування національного знака відповідності, здійснення державного ринкового нагляду та інше.
У додатках подано перелік виробів, які не вважаються іграшками відповідно до Технічного регламенту безпечності іграшок, та вимоги щодо безпечності іграшок.
Зазначений документ розміщено в експертно-правових системах «Експертус: Дошкільний заклад» та «Експертус: Школа».
Статті за темою
Усі статті за темоюАсистент вчителя: основні обов’язки
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81655
Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2421
Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності
Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76413
Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового
У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8145
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
11173