Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок, який встановлює вимоги до безпечності іграшок та їх обігу на території України. Документ було затверджено Кабінетом Міністрів України 11 липня 2013 року.

Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515.

Технічний регламент було розроблено з урахуванням Директиви 2009/48 Європейського Парламенту та Ради від 18.06.2009 про безпечність іграшок.

Документ установлює вимоги до безпечності іграшок та їх обігу на території України. Дія Технічного регламенту поширюється на вироби, що призначені для використання у грі дітьми віком до 14 років.

У документі визначено обов’язки суб’єктів господарювання, вимоги щодо безпечності іграшок, декларація про відповідність, особливості застосування національного знака відповідності, здійснення державного ринкового нагляду та інше.

У додатках подано перелік виробів, які не вважаються іграшками відповідно до Технічного регламенту безпечності іграшок, та вимоги щодо безпечності іграшок.

Зазначений документ розміщено в експертно-правових системах «Експертус: Дошкільний заклад» та «Експертус: Школа».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282503

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
68

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110447

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді