Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок

Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок, який встановлює вимоги до безпечності іграшок та їх обігу на території України. Документ було затверджено Кабінетом Міністрів України 11 липня 2013 року.

Набрав чинності Технічний регламент безпечності іграшок, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2013 № 515.

Технічний регламент було розроблено з урахуванням Директиви 2009/48 Європейського Парламенту та Ради від 18.06.2009 про безпечність іграшок.

Документ установлює вимоги до безпечності іграшок та їх обігу на території України. Дія Технічного регламенту поширюється на вироби, що призначені для використання у грі дітьми віком до 14 років.

У документі визначено обов’язки суб’єктів господарювання, вимоги щодо безпечності іграшок, декларація про відповідність, особливості застосування національного знака відповідності, здійснення державного ринкового нагляду та інше.

У додатках подано перелік виробів, які не вважаються іграшками відповідно до Технічного регламенту безпечності іграшок, та вимоги щодо безпечності іграшок.

Зазначений документ розміщено в експертно-правових системах «Експертус: Дошкільний заклад» та «Експертус: Школа».

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230316

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4303

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14823

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді