Британські вчені вирішили визначити п’ятірку найрозумніших дітей планети віком від 7 до 11 років. Юних інтелектуалів оцінювали у різних сферах знань і кожен мав показати високий результат хоча б в одній із них.
За підсумками проведеного моніторингу до групи лідерів увійшла Шрініді Пракаш. Вона двічі вигравала світовий чемпіонат із скребблу серед дітей віком до 12 років. Як відомо, скреббл — це всесвітньо популярна настільна гра, в якій необхідно скласти якомога більше слів із даних на початку гри літер. Найпоширеніші різновиди цієї гри — «Ерудит» або «Буквоїд». Шрініді Пракаш каже, що їй подобається все, що пов’язано зі словами, а також запах старовинних книг.
Також до своєрідного рейтингу потрапив і Яша Езлі, якого називають «хлопчик-калькулятор». 7-річному хлопчику вдалося скласти тести з математики університетського рівня складності та набрати 100 балів зі 100.
«Я навіть не сумнівався, що він впорається. Упевнений, це ще не найскладніше, на що він здатен. Цей талант у нього з народження», — стверджує батько хлопчика Мусса Езлі.
А от IQ 9-річної британки Лари Паркер–Джанопулос становить рекордні 170 балів. Цей показник є вищим, ніж у самого Альберта Ейнштейна. Дівчинка вже навчається у Гілфордській старшій школі. Окрім науки, її цікавлять також стрибки з трампліна та фігурне катання.
Одним із найрозумніших дітей у світі визнано і Джоша Алтмана. У свої 9 років хлопчик здобув понад 50 нагород із шахів. Його мати стверджує: коли син розставляє фігури на дошці, його обличчя просто сяє від щастя. Джош легко перемагає дорослих гравців. Серед дітей він входить до п’ятірки кращих шахістів планети.
Замикає рейтинг 10-річна жителька Лондона Роза Марія Мерхаба. Дівчинка має справжній талант до рахування. Вона робить складні розрахунки усно швидше, ніж її вчителі за допомогою калькулятора. Дівчинка прагне досягати високих результатів і дуже засмучується, якщо їй не вдається стати кращою в якійсь справі.
«Так, я люблю викладатися на всі 100 %. Якщо мені здається, що я недостатньо старалася, то починаю на себе злитися», — коментує свою діяльність сама Роза Марія.
Учені також повідомляють, що діти з високим рівнем інтелекту народжуються дедалі частіше. Дослідники пояснюють це доступністю знань і розвитком технологій, які спрощують навчання.
Статті за темою
Усі статті за темоюАдаптація п’ятикласників до навчання у школі
Матеріал статті ви зможете використати:
при підготовці до виступу на батьківських зборах як класний керівник чи психолог;
у консультаціях батьків з питань адаптації учнів 5 класу до навчання в базовій (основній) школі;
для самоосвіти як вчитель.
116865
Більше, ніж бал: оцінюємо навчальні досягнення за групами результатів
Як фіксувати поточне оцінювання, виводити та корегувати семестрову і річну оцінки за вимогами НУШ: розʼяснення від МОН у статті
412
Як оцінювати учнів 5—9 класів за рекомендаціями МОН
Рекомендації щодо оцінювання результатів навчання учнів МОН затвердило у серпні 2025-го. Уточнюємо функції, види, рівні, критерії та правила оцінювання учнів
4976
Навігатор по інтерактивному навчанню: як технології змінюють освіту для всіх
Наш гід по інтерактивному навчанню: дізнайтеся, чому технології інтерактивного навчання допомагають дітям та дорослим засвоювати знання легше та ефективніше
473
Психологічна підтримка учнів, батьків та педагогів під час війни
Які техніки психологічної підтримки використовувати, щоб зберегти психічне здоров’я та підвищити адаптаційні можливості людини до складних умов та життя у стані тривоги, невизначеності та стресу
7127