Диспансеризація та диспансерний облік дітей

Загальновідомо, що легше запобігти захворюванню, ніж лікувати його. З цією метою медичні працівники проводять диспансеризацію населення. Саме про диспансеризацію та диспансерний облік дітей читайте в лютневому номері журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

Вийшов друком лютневий номер журналу (№ 2/2014) «Медична сестра дошкільного закладу», присвячений темі «Диспансеризація та диспансерний облік дітей».

На сторінках видання ви знайдете корисні поради щодо профілактики захворювань у дошкільників, інформацію про симптоми та ускладнення тієї чи тієї хвороби.

У публікації «Інфекційні та неінфекційні риніти у дітей» подано детальну класифікацію ринітів, розкрито причини виникнення та клінічні прояви кожного виду ринітів у дітей. У ній наведено критерії діагностики форм неінфекційного риніту та рекомендації для батьків щодо їх профілактики ринітів у дітей.

Причиною виникнення неінфекційних захворювань у дітей може бути недостатність макроелементів в їх організмі. Одним з них є калій, без нього були б неможливі кровообіг, травлення, мислення тощо. У цьому номері журналу розглянемо, як впливає недостатність та надлишок цього елемента в організмі на стан здоров’я дитини.

Окрім зміцнення та збереження здоров’я дітей, важливою складовою діяльності медичної сестри дошкільного навчального закладу є санітарно-просвітницька робота з батьками. У цій роботі стануть у пригоді поради про вплив культури харчування на здоров’я дитини. Саме культура харчування — це те, що забезпечує людині здорове та довге життя.

Усе це та багато іншої корисної інформації читайте у лютневому номері журналу «Медична сестра дошкільного закладу».

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дії у разі виникнення пожежі в школі

У разі виникнення пожежі дії працівників навчального закладу, залучених до її гасіння, мають бути спрямовані на убезпечення людей, перш за все дітей, їх евакуацію та порятунок
62018

Мозковий штурм — інструмент сучасної педагогічної ради

«Сучасна педагогічна рада» — поняття широке і нечітке. Тут можна розуміти інноваційну, інтерактивну, нестандартну форми проведення педради, а чи яку іншу, не менш цікаву. Ми ж зупинимося на методі брейнштормінгу, або мозкового штурму, який дедалі більше входить в освітню практику і є ознакою нетрадиційного підходу керівництва у виборі форм роботи з педагогами
12186

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді