Діти страждають від короткозорості та неправильної постави? У Китаї вирішили боротися з цим за допомогою спеціального пристрою, що схожий на турнікет. Його встановлюють на парті на рівні голови школяра, завдяки чому дитина сидить правильно.
В одній зі шкіл-інтернатів Китаю вирішили боротися з короткозорістю своїх учнів. Починаючи з першого класу, за допомогою невеликого пристосування дітям прищеплюють звичку правильно сидіти за шкільною партою.
На думку керівництва навчального закладу, це допоможе попередити розвиток короткозорості.
Останніми роками посадовці, які займаються охороною здоров’я в Китайській Народній Республіці, серйозно занепокоєні різким погіршенням зору у підлітків. За статистичними даними, близько 80% випускників шкіл страждають від короткозорості.
З огляду на це педагоги вирішили провести експеримент в одній зі шкіл-інтернатів. На шкільні парти було встановлено спеціальний пристрій, схожий на турнікет та розміщений на рівні голови. Саме за допомогою цього пристрою дітей привчали до правильної постави.
За підсумками проведеного експерименту виявилося, що дітям вистачає лише трьох тижнів таких занять для того, щоб закріпити базові навички правильної постави та попередити розвиток короткозорості.
Варто говорити з дітьми про гроші вже з раннього віку як з дорослими й відповідати на їхні запитання. Лише за таких умов у дітей поступово формуватимуться адекватні уявлення про гроші та навички правильного поводження з ними.
І початківець, і досвідчений педагог може мати проблеми з плануванням своєї роботи. Наче рецепт простий — спершу обрати ключові завдання, а за ними й інші з’являться. Як визначити та візуалізувати завдання, щоб річний план був реальним та ефективним? Читаємо у статті
Як скласти річний план роботи практичного психолога? Ключові пріоритети МОН, аналіз минулого року, планування саморозвитку та врахування запитів і завдань закладу освіти
Чи можна освітянам йти на пенсію за вислугу років? Кому виплачують грошову допомогу в розмірі їх 10 місячних пенсій станом на день її призначення? Віднайдемо відповіді у нормативних документах
Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини