Підготуйте найкраще свято до 200-річчя від дня народження Кобзаря

Цьогоріч у березні український народ відзначатиме 200-річчя з дня народження видатного поета та художника Тараса Григоровича Шевченка. Традиційно, вшановуючи пам’ять про великого Кобзаря, у навчальних закладах країни проводитимуть різні святкові заходи.

Наближається важлива подія — 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка. У кожному навчальному закладі з натхненням готуються відсвяткувати знаменну подію. Саме тому нині стане у пригоді добірка корисних публікацій від видань напряму «Експертус Освіта».

Редакція журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» пропонує вашій увазі сценарій літературно-музичної розваги «Ой, співали кобзарі на Тарасовій горі». Вона буде цікавою та пізнавальною для старших дошкільників. Попередньо доречно у формі бесіди актуалізувати знання дошкільників про життя славетного Кобзаря, з’ясувати, які поезії їм уже відомі. Інтерес у дітей викличе й розглядання зразків художньої спадщини Тараса Шевченка у формі репродукцій його картин.

На шпальтах січневого номера журналу «Заступник директора школи» Галина Скрипник, заступник директора з виховної роботи у Шевченківській спеціалізованій загальноосвітній школі-інтернаті з поглибленим вивченням предметів гуманітарно-естетичного профілю Черкаської обласної ради, пропонує своїм колегам ознайомитися зі сценарієм свята «Мандрівка в країну Тарасового дитинства», приуроченого до 200-річчя від для народження Кобзаря. Метою проведення заходу є, перш за все, прагнення розширити в учнів знання про дитячі роки Тараса Шевченка і викликати інтерес до самостійного дослідження життєвого та творчого шляху поета.

Крім того, Галина Скрипник ділиться практичним досвідом створення шкільного музею-світлиці у загальноосвітньому навчальному закладі. У публікації «Створюємо світлицю Тараса Шевченка: крок за кроком» автор подає покроковий алгоритм створення такого центру виховної роботи у школі.

Редакція журналу «Учитель музичного мистецтва» також долучилася до вшанування пам’яті Великого Кобзаря, присвятивши лютневе число журналу (№ 02/2014) темі «Шевченко і музика».

Так, учитель-методист Неоніла Горбенко пропонує вчителям провести урок-дослідження музичного мистецтва для 6-х класів у форматі пошукової діяльності учнів, щоб відшукати живильне джерело творчого натхнення Тараса Шевченка.

Натомість учням початкової та основної школи варто подати живий, багатогранний образ митця, скориставшись захопливим художнім оповіданням у формі бесіди допитливої школярки Настуні та її бабусі, учительки музичного мистецтва в загальноосвітній школі. Це оповідання підійде і для інсценізації, наприклад, на відкритому уроці, присвяченому святкуванню ювілейної дати Кобзаря.

Насамкінець, учителі музичного мистецтва матимуть змогу ознайомити учнів основної школи з непростим шляхом Тараса Шевченка по сходинках до музичного Парнасу, скориставшись публікацією музикознавця та педагога Тетяни Прокопович.

Конспект уроку музичного мистецтва «Живильне джерело натхнення Тараса Шевченка», художнє оповідання для учнів початкової та основної школи «Чи був Шевченко кобзарем?», статтю «Шевченкові сходинки до музичного Парнасу» дивіться на сторінках журналу «Учитель музичного мистецтва» № 02/2014.

Аби закріпити знання учнів про життєвий і творчий шлях Тараса Шевченка, скористайтеся тестовими завданнями «Музична шевченкіана» та кросвордами «Мистецька Шевченкова проза».

Також для вас та ваших вихованців у цьому числі журналу — пісні Неоніли Горбенко, Миколи Ведмедері та Алли Мігай на cлова Тараса Шевченка.

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Булінг у школі: що робити педагогам

Учні часто забувають про дисципліну та повагу до педагогів. Підготуйтеся до різних ситуацій. Адже булінг часто проявляється й у ставленні учнів до педагогів
32351

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді