Студенти Українського католицького університету та Університету банківської справи НБУ ініціюють проведення міжнародного флешмобу з нагоди 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
Акція полягатиме у тому, щоб 9 березня о 12:00 за місцевим часом усі охочі почали читати «Заповіт» Кобзаря. Організатори флешмобу звертаються до учасників з проханням записати читання на відео, щоб згодом змонтувати загальний відеоролик.
Багато українців з різних куточків України та з-за кордону вже зголосилися взяти участь в акції. Так, ініціативу українських студентів підтримали представники Польщі, Великої Британії, Італії, Греції, Чехії, Австрії, ПАР, Німеччини, Австралії, Канади, США та Швеції.
Свою заявку на участь у флешмобі та відеоролик з акції надсилайте на електронні адреси [email protected] або spekа@ukr.net.
Статті за темою
Усі статті за темоюПедагогічна рада школи: функції та планування
Засідання педагогічної ради — важлива частина роботи закладу освіти. Її актуальність — у колегіальному прийнятті рішень. Розгляньмо функції педагогічної ради та особливості підготовки до засідань
53954
Які заходи до тижня права провести в закладі освіти
Мета тижня правової освіти — сприяти розвитку правової свідомості та відповідальності в учнів, що допоможе їм краще орієнтуватися в правових питаннях та готуватися до активної участі в суспільному житті.
53831
Від Різдва — до Різдва: сенси і традиції свята для дітей
В очікуванні Різдвяних свят наповніть життя дітей активностями, що подарують відчуття дива, тепла, радості, добрих почуттів до рідних і близьких.
13072
Колядуємо, щедруємо, радіємо, святкуємо: готуємося до Різдва
Сценарії Різдвяних тематичних розваг для дітей старшого дошкільного віку
49403
Як фіксувати динаміку розвитку дитини з ООП в журналі спостережень
Одна з основних функцій асистента вчителя – спостереження за дитиною з особливими освітніми потребами. Результати спостережень він фіксує у відповідному журналі чи щоденнику. З’ясуємо, у якій формі його ліпше вести, що зазначати, аби записи допомогли команді супроводу розробити або за потреби скоригувати індивідуальну програму розвитку дитини
136
