Студенти Українського католицького університету та Університету банківської справи НБУ ініціюють проведення міжнародного флешмобу з нагоди 200-річчя від дня народження Тараса Шевченка.
Акція полягатиме у тому, щоб 9 березня о 12:00 за місцевим часом усі охочі почали читати «Заповіт» Кобзаря. Організатори флешмобу звертаються до учасників з проханням записати читання на відео, щоб згодом змонтувати загальний відеоролик.
Багато українців з різних куточків України та з-за кордону вже зголосилися взяти участь в акції. Так, ініціативу українських студентів підтримали представники Польщі, Великої Британії, Італії, Греції, Чехії, Австрії, ПАР, Німеччини, Австралії, Канади, США та Швеції.
Свою заявку на участь у флешмобі та відеоролик з акції надсилайте на електронні адреси [email protected] або spekа@ukr.net.
Статті за темою
Усі статті за темоюМедитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів
Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2773
Індивідуальна програма розвитку дитини з особливими освітніми потребами: як і хто укладає
У статті — алгоритм, за яким зможете правильно організувати роботу з розроблення індивідуальної програми розвитку
13811
Вступна кампанія 2026: основні орієнтири
Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182
Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами
Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273302
Як і навіщо аналізувати урок вчителя
Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256569
