Оптимізація взаємин педагога з дитиною

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте березневе число журналу «Практичний психолог: Дитячий садок», насичене цікавими та корисними публікаціями, що висвітлюють питання оптимізації взаємин педагога з дитиною.

За кілька тижнів загальноосвітні навчальні заклади відчинять двері для майбутніх першокласників та розпочнуть зараховувати дітей до 1-го класу. Тож маємо пам’ятати, що перше враження про школу в шестирічної дитини складається під час приймання до 1-го класу. Саме воно визначає її первинне ставлення до школи взагалі, яке інколи не змінюється впродовж усіх одинадцяти років навчання.

Тому практичний психолог дитячого садка має розширити свою роботу щодо формування психологічної готовності дитини до навчання, допомогти батькам зберегти її здоров’я, а також її та власне емоційне благополуччя. У цьому йому допоможуть публікації березневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок», зокрема стаття «Про що мають пам’ятати батьки під час вступу дитини до 1-го класу».

На емоційне благополуччя впливають різні чинники, визначальним серед яких є спілкування. Як слід будувати педагогічне спілкування? Чи завжди дорослі є ефективними під час спілкування з дитиною? Що варто враховувати педагогам, щоб реалізовувати освітні завдання не силуючи ні себе, ні дитину? Відповіді на ці непрості запитання ви знайдете на шпальтах березневого числа журналу. Зокрема, у публікації «Взаємодія вихователя з дитиною як чинник гуманізації виховання».

Про шляхи запобіганню вербальному насильству в освітньому процесі читайте в публікації «Вербальне насильство як загроза психічному та психологічному здоров’ю дитини», в якій подано конспект семінару-практикуму для педагогів «Запобігаємо вербальному насильству».

Розв’язувати проблеми чи вдосконалювати освітній процес завжди ефективніше разом, у співпраці з колегами й однодумцями. У практичного психолога системи освіти є найближчий колега — соціальний педагог. Про те, як практичному психологові та соціальному педагогові організувати роботу так, аби вона була максимально ефективною, читайте в статті «Шляхи ефективної взаємодії практичного психолога та соціального педагога». У пригоді фахівцю стане також публікація «Місія соціального педагога в сучасному навчальному закладі», в якій окреслено основні відмінності змістових елементів діяльності практичного психолога та соціального педагога.

Особливості розвитку комунікативної активності дитини дошкільного віку, робота щодо оптимізації процесу розуміння дитини, специфіка консультування батьків — усе це та багато іншої корисної інформації читайте на сторінках березневого числа журналу «Практичний психолог: Дитячий садок».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2773

Вступна кампанія 2026: основні орієнтири

Якою буде вступна кампанія 2026 в Україні, яких змін та нововведень очікувати? Проаналізуємо чинні документи, офіційні заяви та пропозиції, які обговорюються
182

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
273303

Як і навіщо аналізувати урок вчителя

Аналіз уроку — частина внутрішньошкільного контролю. Яка його мета, як підготуватися до відвідування уроку, які типові помилки в аналізуванні уроків мають місце — у статті.
256573

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді