Оголошено результати конкурсу-огляду на кращий музичний куточок

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Підбито підсумки конкурсу-огляду на кращий музичний куточок у груповому приміщенні дошкільного навчального закладу, що проводився у Миколаєві. Компетентне журі високо оцінило роботи учасників та визначило переможців.

Минулого року редакція журналу «Музичний керівник» інформаційно підтримала конкурс-огляд на кращий музичний куточок у груповому приміщенні дошкільного навчального закладу.

Організатором конкурсу виступило управлінням освіти Миколаївської міської ради та науково-методичним центром міста Миколаїв.

Конкурс було проведено протягом лютого–березня 2014 року. Участь у ньому взяли 15 дошкільних навчальних закладів

За результатами оцінювання презентацій члени журі визначили переможців конкурсу-огляду на кращий музичний куточок у груповому приміщенні дошкільного навчального закладу. Ними стали:

І місце — Слесар І.В., вихователь ДНЗ № 5 та Короткова І.І., вихователь ДНЗ № 84;

ІІ місце — Яценко Н.О., вихователь ДНЗ № 12 та Лебедик О.Ю., вихователь ДНЗ № 64;

ІІІ місце — Янітен Р.Д., вихователь ДНЗ № 29.

Пропонуємо ознайомитися з роботами переможців.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282453

Анкетування як інструмент експертної оцінки освітнього процесу

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
53

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110426

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді