Відбувся V Всеукраїнський форум Microsoft «Вчитель-новатор»

Вчителі-новатори з різних регіонів України зібралися у Києві на щорічний всеукраїнський форум, організатором якого є компанія «Майкрософт Україна», аби ознайомитися з передовими новітніми технологіями у роботі вчителів для підвищення якості загальної середньої освіти.

3 квітня 2014 року в Києві проходив V Всеукраїнський форум Microsoft «Вчитель-новатор». Розпочався форум урочистим нагородженням переможців Десятого Всеукраїнського конкурсу «Вчитель-новатор» у залі колегії Міністерства освіти і науки України (МОН).

Організатором форуму є компанія «Майкрософт Україна» за підтримки Інституту інноваційних технологій та змісту освіти МОН.

Під час нагородження переможців конкурсу з вітальним словом до них звернулися: заступник Міністра освіти і науки України — керівник апарату Олексій Дніпров, заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти Тамара Пушкарьова, керівник програми «Партнерство в навчанні» компанії «Майкрософт Україна» Роман Рудюк, заступник директора видавництва «Розумники» Валентин Рогоза, директор компанії «Панасонік Україна» Кодзі Терадзіма, керівник національного проекту «Відкритий світ» Руслан Свірський.

Після урочистого нагородження переможці конкурсу та інші учасники форуму зібралися в офісі компанії «Майкрософт Україна». Формат спілкування Open Space перед урочистим відкриттям форуму сприяв створенню теплої дружньої атмосфери та налаштував усіх учасників заходу на плідне професійне спілкування.

Після привітання учасників форуму фахівець Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Світлана Литвинова зробила огляд робіт десяти переможців:

  • Алли Борзенко, ЗОШ І–ІІІ ст. с. Безіменне Донецької області;
  • Олександри Войчишин, державна гімназія м. Заліщики Тернопільської області;
  • Наталії Гончар, ЗОШ І–ІІІ ст., с. Зеленівка Запорізької області;
  • Тамари Косован, СШ № 2 ім. О. М. Кота м. Токмак Запорізької області;
  • Євгена Мотурнака, ліцей № 100, м. Дніпропетровськ;
  • Оксани Пасічник, школа-гімназія «Сихівська» м. Львів;
  • Наталі Пугач, вище професійне училище № 7 м. Кременчук Полтавської області;
  • Лілі Телішевська, ЗОШ № 99 м. Львів;
  • Ольги Хіль, гімназія № 8 м. Одеса;
  • Олени Яценко, ДСЗШ № 135 м. Донецьк.

Далі заступник директора Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН Тамара Пушкарьова розповіла про розвиток електронного освітнього середовища, а проректор з інформатизації навчально-наукової та адміністративної діяльності Київського університету імені Бориса Грінченка Наталія Морзе — про електронний освітній простір сучасного навчального закладу та про можливі шляхи розв’язання проблем сучасної загальної середньої освіти. Виступи лекторів живо сприймалися аудиторією, спонукали до роздумів та зародження нових ідей.

Ще чимало цікавої, необхідної у роботі вчителя інформації про сучасні педагогічні та інформаційно-комунікаційні технології отримали учасники заходу. До того ж вони мали змогу попрацювати у групах. Організаторам заходу вдалося організувати по-справжньому ефективну колективну взаємодію.

Захід відвідала і керівник тематичного напряму «Експертус Освіта» Видавничого дому Експертус Лариса Ільченко. Вона запропонувала учасникам форуму поділитися своїм досвідом на сторінках видань «Заступник директора школи» та КОЗА-ДИСК «Шаблони і розробки для завучів школи». Тож усі читачі цих часописів невдовзі зможуть ознайомитися з найкращими напрацюваннями вчителів-новаторів.

Джерело відеоматеріалу: www.pil-network.com

Вебінар ВМДЗ

Статті за темою

Усі статті за темою

Портфоліо вихователя дитячого садка

Портфоліо — це форма презентації педагогом свого педагогічного досвіду. Як створити й оформити портфоліо вихователя закладу дошкільної освіти? Яким воно має бути і чи є необхідною умовою для атестації чи конкурсу?
45499

БКДО: Державний стандарт дошкільної освіти

Державний стандарт дошкільної освіти — це Базовий компонент дошкільної освіти (нова редакція), затверджений 12 січня 2021 року наказом МОН №33. Він визначає вимоги до обов’язкових компетентностей та результатів освіти дитини дошкільного віку (6 (7) років), а також умови, за яких вони можуть бути досягнуті відповідно до міжнародних стандартів якості освіти.
91022

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді