Змінено порядок діяльності освітніх округів та опорних шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування  опорних шкіл

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування   опорних шкіл. Відповідну постанову прийнято на засіданні 20 січня 2016 року, повідомляє  Урядовий портал.

Відтепер об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування і районного рівня матимуть змогу самі вирішувати питання структури мережі загальноосвітніх навчальних закладів.

«Опорні загальноосвітні навчальні заклади, що створюватимуться на місцях, будуть оснащені сучасною матеріально-технічною базою, зокрема, кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики, навчальними комп’ютерними комплексами, мультимедійним обладнанням тощо. З цією метою у грудні минулого року Уряд збільшив фінансування освітньої галузі на 121 771 000 гривень», — йдеться у повідомленні.

Питання підвезення учнів і педагогів шкільними автобусами до школи також вирішуватимуть на місцях.

«Єдиний зараз шлях переконати в тому, що треба оптимізовувати мережу, — це показати кращу школу, сильніших вчителів і кращі умови для кожного учня. І тоді батьки і діти самі зрозуміють, що це не просто установа, де отримують папірець про здобуття середньої освіти, а навчальна установа, яка дає знання і можливість потім вступити до вищого навчального закладу», — сказав Арсеній Яценюк під час одного із засідань Уряду.

За словами Прем’єр-міністра спершу в кожному обласному центрі повинні з’явитися так звані hub schools — школи, які продемонструють, що таке європейська якість освіти, починаючи з будівлі школи і закінчуючи вчителями, які отримуватимуть гідну заробітну плату.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110365

Протокол засідання атестаційної комісії: оформити правильно

Атестація педагогів відбувається за новим Положенням про атестацію педагогічних працівників. Згідно з ним засідання атестаційної комісії оформляються протоколом. Хто за нього відповідає, які дані він повинен містити, як скласти протокол засідання атестаційної комісії – читайте далі
47340

«Тривожна валіза» в закладах освіти: хто збирає і що повинна містити

Після сигналу тривоги учнів у закладі освіти швидко евакуюють в укриття. Скільки часу їм та працівникам закладу доведеться там перебувати – передбачити неможливо. Тож із собою беруть тривожні валізи з мінімальним набором для забезпечення життєвих потреб. Як зібрати тривожну валізу для дитини, для класу – далі у статті
11596

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді