Змінено порядок діяльності освітніх округів та опорних шкіл

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування  опорних шкіл

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування   опорних шкіл. Відповідну постанову прийнято на засіданні 20 січня 2016 року, повідомляє  Урядовий портал.

Відтепер об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування і районного рівня матимуть змогу самі вирішувати питання структури мережі загальноосвітніх навчальних закладів.

«Опорні загальноосвітні навчальні заклади, що створюватимуться на місцях, будуть оснащені сучасною матеріально-технічною базою, зокрема, кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики, навчальними комп’ютерними комплексами, мультимедійним обладнанням тощо. З цією метою у грудні минулого року Уряд збільшив фінансування освітньої галузі на 121 771 000 гривень», — йдеться у повідомленні.

Питання підвезення учнів і педагогів шкільними автобусами до школи також вирішуватимуть на місцях.

«Єдиний зараз шлях переконати в тому, що треба оптимізовувати мережу, — це показати кращу школу, сильніших вчителів і кращі умови для кожного учня. І тоді батьки і діти самі зрозуміють, що це не просто установа, де отримують папірець про здобуття середньої освіти, а навчальна установа, яка дає знання і можливість потім вступити до вищого навчального закладу», — сказав Арсеній Яценюк під час одного із засідань Уряду.

За словами Прем’єр-міністра спершу в кожному обласному центрі повинні з’явитися так звані hub schools — школи, які продемонструють, що таке європейська якість освіти, починаючи з будівлі школи і закінчуючи вчителями, які отримуватимуть гідну заробітну плату.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Асистент вчителя: основні обов’язки

Розглянемо, які функції виконує асистент вчителя, як він співпрацює з учителем та яка різниця між асистентом вчителя та асистентом дитини
81677

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
2423

Від А до Я: ваш повний гід по наказах з основної діяльності

Хочете бути впевненими у кожному своєму управлінському рішенні? Наша стаття розкриває ключові аспекти складання та оформлення наказів з основної діяльності. Дізнайтеся про нормативні вимоги, структуру та інші нюанси, щоб ваші накази завжди були чинними, а управління — бездоганним і відповідальним
76490

Типи організації освітньої діяльності в дошкіллі: що нового

У Законі про дошкільну освіту визначено вісім типів організації освітньої діяльності. Таке розмаїття дає змогу забезпечити доступність дошкільної освіти для кожної дитини з урахуванням її індивідуальних особливостей, потреб, інтересів та здібностей. У цій статті більше розглянемо саме нові альтернативні типи дитсадків
8192

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді