Змінено порядок діяльності освітніх округів та опорних шкіл

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування  опорних шкіл

У межах децентралізації повноважень центральних органів влади Уряд вніс зміни у порядок створення освітніх округів, а також визначив умови функціонування   опорних шкіл. Відповідну постанову прийнято на засіданні 20 січня 2016 року, повідомляє  Урядовий портал.

Відтепер об’єднані територіальні громади, органи місцевого самоврядування і районного рівня матимуть змогу самі вирішувати питання структури мережі загальноосвітніх навчальних закладів.

«Опорні загальноосвітні навчальні заклади, що створюватимуться на місцях, будуть оснащені сучасною матеріально-технічною базою, зокрема, кабінетами фізики, хімії, біології, географії, математики, навчальними комп’ютерними комплексами, мультимедійним обладнанням тощо. З цією метою у грудні минулого року Уряд збільшив фінансування освітньої галузі на 121 771 000 гривень», — йдеться у повідомленні.

Питання підвезення учнів і педагогів шкільними автобусами до школи також вирішуватимуть на місцях.

«Єдиний зараз шлях переконати в тому, що треба оптимізовувати мережу, — це показати кращу школу, сильніших вчителів і кращі умови для кожного учня. І тоді батьки і діти самі зрозуміють, що це не просто установа, де отримують папірець про здобуття середньої освіти, а навчальна установа, яка дає знання і можливість потім вступити до вищого навчального закладу», — сказав Арсеній Яценюк під час одного із засідань Уряду.

За словами Прем’єр-міністра спершу в кожному обласному центрі повинні з’явитися так звані hub schools — школи, які продемонструють, що таке європейська якість освіти, починаючи з будівлі школи і закінчуючи вчителями, які отримуватимуть гідну заробітну плату.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4295

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді