У межах проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком» на Рівненщині відбулося відкриття Інклюзивного ресурсного центру. Він стане осередком, що надаватиме допомогу родинам і дітям з особливими потребами, а також сприятиме поширенню інклюзивної освіти.
У м. Рівне відкрили Інклюзивний ресурсний центр, робота якого буде спрямована на поліпшення освітніх можливостей для дітей з особливими потребами. Презентація закладу відбулася в межах проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком».
Інклюзивний ресурсний центр створений для надання підтримки родинам і дітям з особливими освітніми потребами, забезпечення доступу до якісної освіти. Він працюватиме на базі Рівненського центру ранньої педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей з особливими потребами «Пагінець».
До Інклюзивного ресурсного центру зможуть звертатися батьки, вчителі та громадські організації. За словами заступника начальника управління освіти і науки Рівненської ОДА Петра Коржевського, цей осередок стане своєрідним дискусійним майданчиком зі зворотнім зв’язком.
Зазначимо, що нині на Рівненщині вже створено 60 інклюзивних класів, в яких навчається майже 80 особливих дітей.
Потреба в руховій активності природна для кожної дитини. Активні рухи викликають у дітей позитивні емоції та підсилюють усі фізіологічні процеси. Що допоможе вихователю та інструктору з фізкультури забезпечити оптимальну рухову активність дошкільників?
Дізнайтеся про форми організації методичної роботи в дитячому садку, які допоможуть вихователям розвивати свій творчий потенціал, постійно підвищувати професійну кваліфікацію і забезпечать високий рівень проведених занять
Батьківські збори в школі— основний спосіб комунікації педагогічного колективу з батьками. Щоб збори були вдалі, а освітня робота ефективна, розглянемо види, форми проведення, теми батьківських зборів
Скористайтеся переліком медичних засобів у закладі освіти та дізнайтеся як правильно укомплектувати аптечку. Адже, як правило, діти схильні до травм і ніколи не знаєш в який момент потрібно буде надати допомогу. Важливо у такий момент мати все під рукою, зібране в одному місці.
Чому в конфлікті з однолітками дитина поводиться як жертва або агресор? Як реагувати у разі конфлікту малюка з іншими дітьми?