На Рівненщині відкрили Інклюзивний ресурсний центр для дітей

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

У межах проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком» на Рівненщині відбулося відкриття Інклюзивного ресурсного центру. Він стане осередком, що надаватиме допомогу родинам і дітям з особливими потребами, а також сприятиме поширенню інклюзивної освіти.

У м. Рівне відкрили Інклюзивний ресурсний центр, робота якого буде спрямована на поліпшення освітніх можливостей для дітей з особливими потребами. Презентація закладу відбулася в межах проекту «Інклюзивна освіта: крок за кроком».

Інклюзивний ресурсний центр створений для надання підтримки родинам і дітям з особливими освітніми потребами, забезпечення доступу до якісної освіти. Він працюватиме на базі Рівненського центру ранньої педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей з особливими потребами «Пагінець».

До Інклюзивного ресурсного центру зможуть звертатися батьки, вчителі та громадські організації. За словами заступника начальника управління освіти і науки Рівненської ОДА Петра Коржевського, цей осередок стане своєрідним дискусійним майданчиком зі зворотнім зв’язком. 

Зазначимо, що нині на Рівненщині вже створено 60 інклюзивних класів, в яких навчається майже 80 особливих дітей.

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282585

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
153

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110510

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді