Квітень не лише тішить першою зеленню та ніжним цвітом, а й нагадує, що навчальний рік добігає кінця і потрібно встигнути зробити все заплановане: щоб вирізнялася естетичністю й упорядкованістю територія дошкільного навчального закладу, щоб про цікаві події у ньому дізналася громадськість, щоб педагоги та батьки знаходили спільну мову щодо розвитку, виховання та навчання дітей.
Територія дошкільного навчального закладу — це водночас і його візитна картка, і невід’ємна складова освітнього простору. У рубриці «Розв’язуємо господарські питання» колектив одного з київських дошкільних навчальних закладів ділиться досвідом роботи з благоустрою території закладу, а фотоілюстрації на третій сторінці обкладинки — підтвердження творчої праці колективу цього закладу.
Здебільшого громадську думку про дошкільний навчальний заклад формують батьки дітей. Їхня інформація заснована на власному досвіді, переказах дітей, знайомих, сповнена емоцій, суб’єктивних суджень тощо. З часом, у процесі нашарування різноманітної інформації про дошкільний навчальний заклад, буває складно виокремити правдиві відомості від оманливих. Щоб запобігати спотворенню громадської думки, варто періодично поширювати офіційну інформацію про дошкільний навчальний заклад. Про те як правильно організувати медіаактивність дошкільного навчального закладу в інтернет-просторі, налагодити співпрацю зі ЗМІ — у рубриках «Підвищуємо майстерність» та «Взаємодіємо з громадськістю».
У рубриці «Важливі справи» цього разу ми подали орієнтовну циклограму наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на травень, різновиди наказів з кадрових питань про прийняття на роботу.
Усе це та багато іншої корисної інформації — на сторінках квітневого номера журналу «Практика управління дошкільним закладом».