У МОН скасовують процедуру грифування навчальної літератури

Міністерство освіти і науки України скасувало процедуру грифування відомством навчальної літератури для вищих навчальних закладів. У МОН переконані в тому, що це дозволить забезпечити реальну автономію ВНЗ і стимулюватиме наукову діяльність на місцях.

Міністр освіти і науки України Сергій Квіт підписав наказ «Деякі питання скасування процедури надання Міністерством освіти і науки грифів навчальній літературі для вищих навчальних закладів» від 18.04.2014 № 486.

Згідно з документом відмова МОН від грифування підручників забезпечить реальну автономію ВНЗ, посилить відповідальність за якість освітніх послуг та стимулюватиме наукову діяльність кожного навчального закладу.

Відтепер контроль за використанням якісної навчальної літератури буде здійснюватися керівниками ВНЗ, повідомляє МОН.

Також Міністр освіти і науки України доручив структурним підрозділам міністерства розробити прозорий механізм процедури надання грифів навчально-методичній літературі, що призначена для використання в дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних і професійно-технічних навчальних закладах.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4292

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14817

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді