Вийшов друком квітневий номер журналу «Заступник директора школи». У ньому — цікаві та актуальні статті, які дадуть вам змогу успішно підготуватися до завершення навчального року. Ознайомтеся зі змістом докладніше.
Зустрічайте квітневий номер журналу «Заступник директора школи», присвячений підготовці до завершення навчального року. На шпальтах виданнях подано корисні публікації та висвітлено зміни, що відбулися у проходженні державної підсумкової атестації.
Для того щоб в учнів початкової школи залишилися найліпші спогади про веселі роки навчання, пропонуємо вашій увазі сценарій випускного свята. Цікаві ідеї, музичні й театральні номери, презентовані в ньому, допоможуть яскраво провести захід.
Оскільки невдовзі ви плануватимете діяльність навчального закладу на наступний навчальний рік, вам стануть у пригоді рекомендації щодо формування робочих навчальних планів.
Також із публікацій цього числа дізнаєтеся, як налагодити співпрацю з зарубіжними колегами завдяки участі в міжнародних проектах eTwinning Plus. Адже така співпраця має чимало переваг, і ви зможете їх оцінити, ознайомившись із досвідом колег, які вже беруть активну участь у реалізації низки проектів.
У переддень святкування Міжнародного дня музеїв вас неодмінно зацікавлять публікації про те, як використати засоби музейної педагогіки в навчально-виховному процесі, провести віртуальні екскурсії найкращими музеями світу тощо.
Окрім того, у квітневому номері журналу «Заступник директора школи» подано багато іншої корисної інформації. Читайте із задоволенням!
Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
Як убезпечити заклад освіти від помилок, які дозвільні документи мають бути наявні при введені в експлуатацію генератора – читаємо далі
За підсумками кожного засідання педради у загальноосвітніх та дошкільних закладах складають протокол. Збережіть собі цю публікацію