Концепція середньої загальноосвітньої школи України: громадське обговорення

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Долучайтеся до громадського обговорення проекту Концепції середньої загальноосвітньої школи України

Входження освіти України в європейське інформаційне й освітнє поле є вагомим чинником економічного, соціального та культурного розвитку. Виклики сьогодення спричиняють необхідність  змін у середній школі відповідно до міжнародних тенденцій розвитку освіти.

Це зумовлює рішення Президії НАПН України від 23.03.2016 винести на громадське обговорення проект Концепції середньої загальноосвітньої школи України.

Відповідно до проекту Концепції середньої загальноосвітньої школи України запропоновано такі зміни:

  • включення дошкільної підготовки до обов’язкової освіти
  • продовження терміну навчання у середній школі
  • запровадження компетентнісно орієнтованих стандартів, які характеризуються відходом від традиційної «предметності» в реалізації змісту і структуровані за освітніми галузями
  • створення нових організаційно-педагогічних систем, які розширюють можливості вільного переміщення учнів між різноманітними освітніми та професійними напрямами підготовки
  • трансформація профільного навчання в школі та професійної підготовки в багатокомпонентну модель, де кожен учень може обрати власну траєкторію здобуття загальної середньої освіти у поєднанні зі здобуттям професії.

Проект Концепції середньої загальноосвітньої школи України доступний за посиланням.

Зауваження і пропозиції можна надсилати на адреси: [email protected][email protected].

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275515

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22085

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264521

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді