Рік Державності у навчальних закладах

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на Telegram-канал Педрада. Новини! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

МОН України пропонує протягом 2016 року провести тижні історії під загальноукраїнським гаслом «Незалежність. Від 1991-го — назавжди» та інші заходи з відзначення 25-тої річниці української незалежності

Український інститут національної пам’яті назвав 2016 рік, коли Україна відзначає 25-ту річницю незалежності,  Роком Державності.

На виконання Указу Президента України «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України» від 03.12.2015 № 675 МОН України пропонує протягом 2016 року провести тижні історії  під загальноукраїнським гаслом «Незалежність. Від 1991-го — назавжди» та інші  заходи. Про це йдеться у листі МОН України «Про відзначення 25-ї річниці незалежності України» від  24.03.2016 № 1/3-148.

Тиждень історії повинен заохотити учнів до вивчення історії України. Окрім того, це нагода розповісти учням про українські державотворчі традиції та особистостей, які стали символом боротьби за незалежність.

Зміст заходів у межах  Тижня історії має бути тісно пов’язаний з основним програмним курсом і втілюватися пізнавальними, навчально-виховними, ігровими, мистецькими засобами.

МОН України пропонує розпочати Тиждень історії урочистим підняттям Державного Прапора України і школи і виконанням Державного Гімну України.

Під час підготовки та проведення заходів з відзначення річниці незалежності у пригоді стануть методичні рекомендації, розроблені Українським інститутом національної пам’яті. 

МОН України звертається з проханням активно висвітлювати  проведення  заходів на web-сторінках навчальних закладів та органів управління освітою. 

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Дидактичні ігри для дітей

Дидактична гра — ефективний інструмент для розвитку дошкільнят. Якими мають бути дидактичні ігри для дошкільнят, щоб було і цікаво, і корисно? Приклади готових дидактичних ігор — у статті
275516

Сходинками самоосвіти — до професійного зростання

Самоосвіта вихователя — рушійна сила його професійного розвитку. Які складники самоосвіти і що зробити, щоб самоосвіта не була стихійною і безсистемною — розглядаємо у статті. Скористайтеся також анкетою, щоб з'ясувати рейтинг чинників самоосвіти.
22086

Документи асистента вчителя у роботі з учнями з особливими освітніми потребами

Документація асистента вчителя не остаточно унормована. Заклад освіти самостійно затверджує перелік документів на основі посадових обов'язків асистента вчителя та окремих нормативних документів і роз’яснень
264524

Медитація: піклуємося про ментальне здоров’я — своє і учнів

Чому медитація — проста і пасивна — стає порятунком для людини? Як саме вона впливає на наш мозок та емоції? Які техніки доступні для кожного з нас, щоб віднайти свій особистий «тихий острівець» у шаленому потоці повсякденного? Використайте прості техніки, щоб допомогти собі та навчити своїх учнів
1982

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді