Комплексні та інтегровані музичні заняття

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

Зустрічайте травневе число журналу «Музичний керівник», на сторінках якого докладно висвітлено тему «Комплексні та інтегровані музичні заняття». У ньому ви також знайдете чудові авторські сценарії свят, які подарують гарний настрій вам та вашим вихованцям.

Сучасні педагоги активно використовують у своїй практиці інтеграційний підхід до навчання, адже він дає змогу комплексно надавати дітям інформацію з різних галузей знань у їхній тісній взаємодії, навіть якщо ці галузі знань, на перший погляд, є досить далекими одна від одної. Окрім того, інтеграційний підхід сприяє розвитку творчої активності дітей, їхнього асоціативного мислення, уяви та фантазії, спонукає їх випробовувати себе в різних видах діяльності, як-от співи, малювання, хореографія, театральна діяльність, проявляти власну допитливість та ініціативність.

У травневому числі журналу «Музичний керівник» ми розкриваємо для вас специфіку комплексних та інтегрованих музичних занять. З’ясувати це питання ви зможете, прочитавши статтю «Комплексні та інтегровані музичні заняття: у чому відмінність?», а практичне втілення обох видів занять знайдете в публікаціях «Паперовий карнавал» та «Знайомство з Петрушкою».

Пропонуємо до вашої уваги чудовий авторський сценарій «Зелена неділя», за допомогою якого ви можете провести з дітьми на відкритому повітрі одне з перших свят літнього циклу — Зелені свята. Щоб порадувати тат ваших вихованців у всесвітній День батька, який святкують у третю неділю червня, розучіть з дітьми пісню «Ми з татом» з нашої постійної рубрики «Пісенна колекція» та здійсніть постановку дотепної музичної казки «Вовк і Поросятко».

Також в цьому числі журналу для вас — відповідь експерта на запитання щодо здійснення доплати музичному керівникові та інструкторові з фізкультури за педагогічне звання «вихователь-методист».

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації читайте у травневому числі журналу «Музичний керівник».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282569

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
130

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110502

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді