Пробудити в дитини талант оповідача під силу кожному вихователю

Кожен вихователь прагне забезпечити гармонійний розвиток дітей у ДНЗ. І для того, щоб полегшити педагогу щоденну роботу з вихованцями, Експертус Освіта пропонує скористатися навчально-методичним посібником «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів».

Уже давно не є секретом те, що дошкільна освіта закладає основу для гармонійного розвитку дитини й досягнення нею успіхів у майбутньому. Кожен вихователь має докладати максимум зусиль для забезпечення результативного освітнього процесу. Бездоганним помічником у нелегкій справі розвитку та виховання дітей є навчально-методичний посібник «Вчимося розповідати. Складання розповідей за серіями сюжетних картин на основі літературних творів».

Використання посібника в роботі з дітьми старшого дошкільного та молодшого шкільного віку обов’язково буде результативним, адже:

  • робота з серією сюжетних картин забезпечує динамізм процесу сприймання й розповідання, дає змогу підтримувати високий рівень зацікавленості, інтелектуальної та мовленнєвої активності дітей;
  • використання маловідомих дітям літературних творів як змістової основи серії сюжетних картин є своєрідною пропедевтикою роботи із цими творами, забезпечує їх свідоме активне слухання й радість від упізнавання знайомого сюжету;
  • серія сюжетних картин унаочнює логічну структуру розповіді, яку складають діти, візуалізує планування власного висловлювання, сприяє формуванню плавності, зв’язності й логічності мовлення.

У навчально-методичному посібнику від Експертус Освіта описано методику навчання дітей складати розповідь за серією сюжетних картин, надано рекомендації щодо організації різних форм мовленнєвої діяльності з дітьми за кожною із шести серій картин. А ще запропоновано різні мовленнєво-інтелектуальні завдання для дітей до кожної картини.

Автори посібника — видатні науковці, лауреати Державної премії України — Алла Богуш, доктор педагогічних наук, професор, дійсний член Академії педагогічних наук України, та Наталія Гавриш, доктор педагогічних наук, професор.

Замовити посібник Ви можете онлайн у будь-який час або за номером телефону 0 (44) 586-56-06.

Передплатники журналу «Вихователь-методист дошкільного закладу» та «Заступник директора школи» отримають знижку 7% на придбання посібника.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230506

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4314

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14831

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді