Додаткові джерела фінансування дошкільного навчального закладу

Блок під заголовком новини 1  Підпишіться на канал Messenger — Експертус Освіта! Тримаємо руку на пульсі змін без паніки та спаму

До вашої уваги пропонуємо травневий номер журналу «Практика управління дошкільним закладом». У ньому розглянуто питання залучення додаткових джерел фінансування ДНЗ, здійснення електронної реєстрації дітей та особливості діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій.

Зустрічайте травневий номер журналу «Практика управління дошкільним закладом». Цього місяця на його сторінках висвітлено тему «Додаткові джерела фінансування дошкільного навчального закладу». Ознайомтеся зі змістом.

Рубрику «Важливі справи» ми присвятили питанням залучення додаткових джерел фінансування дошкільних навчальних закладів. Звісно, подані матеріали не є інструкціями, а лише підказками. Це, зокрема, рекомендації щодо залучення благодійних внесків, пам’ятка про надходження благодійної допомоги та контроль її використання. Сподіваємося, вони надихнуть вас на нові звершення.

Ваші дошкільні навчальні заклади практично укомплектовані дітьми на новий навчальний рік. І, мабуть, ви вже стикалися з проблемами, коли батьки, наприклад, не розуміли, чому слід обов’язково реєструвати дитину в електронній черзі до дошкільного навчального закладу або ж, навпаки, наполягали прийняти дитину згідно з електронною реєстрацію, незважаючи на укомплектованість груп. Хто має розв’язувати подібні питання і як, дізнайтеся в рубриці «Говоримо про важливе».

У нашій державі дедалі більше уваги приділяють супроводу дітей з особливими освітніми потребами, прагнучи якомога ефективніше здійснювати їхню адаптацію в соціумі. Щоб мати змогу на високому рівні організувати освітній процес для дітей з особливими освітніми потребами у дошкільному навчальному закладі, дізнайтеся про особливості діяльності психолого-медико-педагогічних консультацій.

Також стане у пригоді орієнтовна циклограма наказів з основної діяльності та адміністративно-господарських питань на червень–серпень; роз’яснення про індексацію грошових доходів населення у квітні цього року; проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок навчального закладу; заходи економії бюджетних коштів, затверджені урядом тощо.

Усе це та багато іншої корисної та цікавої інформації — на сторінках травневого номера журналу «Практика управління дошкільним закладом».

додаток

Статичний блок для новин

Статті за темою

Усі статті за темою

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів за вимогами НУШ

Розуміння критеріїв оцінювання – ваш ключ до ефективного навчання. У цій статті ви знайдете відповіді на питання, як оцінювати знання учнів, як це працює в різних класах і форматах навчання, та як зробити цей процес справедливим і зрозумілим для кожного. Читайте далі, щоб опанувати інструменти, які допоможуть вашим учням досягати кращих результатів!
282562

Самооцінювання та інституційний аудит: як використовувати анкетування для оцінки якості освіти

Розглядаємо, як організовувати анкетування учасників освітнього процесу та які анкети для цього використати. Отримаєте готові анкети для самооцінювання освітньої діяльності, запропоновані Держслужбою якості освіти для інституційного аудиту
127

Синхронне й асинхронне дистанційне навчання: як поєднувати в реаліях війни

Школи та учні вже пристосувались до нового формату навчання. Досить важко вибрати формат змішаного навчання з правильною комбінацією занять, яка була б комфортною і для закладу, і для учнів. Також потрібно обрати онлайн режим роботи – він може бути синхронним чи асинхронним. Давайте разом розбиратися в чому різниця
110497

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді