Уряд реорганізував Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації

За ініціативою Кабінету Міністрів України відбулася реорганізація Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації. Відтепер Міністерству освіти і науки України будуть повернуті повноваження в управлінні наукою.

Кабінет Міністрів України реорганізував Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації. При цьому було створено центральний орган виконавчої влади з реалізації політики у сфері електронного урядування — Державну службу з питань електронного урядування.

Діяльність новоствореного органу спрямовується та координується урядом через Віце-прем’єр-міністра України — Міністра регіонального розвитку, будівництва та житло-комунального господарства. 

Відповідна постанова Кабінету Міністрів України прийнята 4 червня 2014 року, повідомляє Урядовий портал.

Згідно з постановою, Міністерство освіти і науки України (МОН) є правонаступником прав та обов’язків Державного агентства з питань науки, інновацій та інформатизації з питань реалізації державної політики у сфері наукової, науково-технічної та інноваційної діяльності.

У такий спосіб МОН будуть повернуті повноваження в управлінні наукою. Це дозволить розвивати інфраструктуру наукових досліджень, зокрема шляхом інтеграції вищої освіти та науки.

Центральна частина статичний блок 1

Статті за темою

Усі статті за темою

Коли весняні канікули в школі — працює план

Кожен заклад освіти самостійно планує графік канікул. У декого вони розпочнуться в березні і будуть короткотривалими. Більшістю організаційних питань до весняних канікул у загальноосвітньому навчальному закладі опікується заступник директора
20018

Як аналізувати урок вчителя

Урок — це творча майстерня вчителя і лабораторія керівника. Після аналізу відвіданого уроку народжуються нові ідеї й задуми щодо поліпшення освітнього процесу.
230782

10 принципів, які допоможуть вчителю працювати ефективніше

Коаліція з питань шкільної та освітньої психології США сформувала принципи ефективної роботи вчителів, складені на основі психології взаємодії вчителя з учнями. У статті дізнаєтесь про принципи соціальної взаємодії, мотивацію, а також як створити дружній мікроклімат, який сприятиме ефективному навчанню.
4319

Обдаровані діти у початковій школі: виявлення та етапи роботи

Дітей невтомно називають національним надбанням та майбутнім країни. А обдарованих дітей визнають основним творчим та інтелектуальним потенціалом. У роботі з обдарованими дітьми та розвитку обдарованості загалом більше питань, ніж відповідей
14844

Гарячі запитання

Усі питання і відповіді